راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف

ساخت وبلاگ

همه چیز در مورد سبک سازی سوله

سازه های فلزی با سطوح شیب دار که مطابق با محاسبات فنی ویژه در اشکال مختلف تولید می شوند و همچنین در انبارها بسته به نوع کاربرد ابعاد مختلفی دارند که از این سازه ها برای پوشش دهانه های بزرگ، ساختمان های صنعتی و کشاورزی مانند کارخانه ها، انبارها، آشیانه ها، تعمیرگاه ها، سالن های بدنسازی، پارکینگ ها، مرغداری ها، مزارع دامداری، مغازه ها و … استفاده می شود نکته مهم مقرون به صرفه بودن و قیمت سبک سازی سوله در ساخت یک سوله است که شما باید در مورد نوع کاربرد و ابعاد آن بسیار مراقب باشید.

انواع سوله از نظر طرح :

اغلب برای ساخت آشیانه های صنعتی و سالن های صنعتی از قسمت هایی با ابعاد متغیر استفاده می شود که وزن و ابعاد این قطعات با توجه به نوع استفاده هر واحد صنعتی تغییر می کند و مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر وزن سالن های صنعتی عبارتند از: ساخت ریخته از نظر سرعت باد و حداکثر بارش برف، ارتفاع ستون ها و باز شدن سالن  در صورت لزوم ساخت جرثقیل های سقفی کارایی از خود نشان می دهند.

سبک سازی سوله-آرمان سوله

سایبان یک ساختمان فولادی پیش ساخته است که بیشترین کاربرد را در سرتاسر جهان دارد و در بیش از 90٪ انبارها، استادیوم ها، صنایع، سالن های تولید دام و طیور و … مورد استفاده قرار می گیرد که بر اساس ابعاد افتتاح و ارتفاع، طول و ظرفیت تحمل استفاده می شود که باران های برفی و باد در منطقه در طی طراحی به طرق مختلف تغییر می کنند که در این خصوص مهم ترین اصل برای انجام هرگونه دستورالعمل اقتصادی، شناخت واقعی از ابعاد ذکر شده و پیش بینی عناصر موردنیاز است. کاملا بدیهی است که حتی بهترین محاسبات بدون نیاز به کنترل کیفی جوش، زنگ زدگی، روکش علمی یا موقعیت یابی صحیح قطعات و استفاده از پیچ و اتصالات استاندارد دیگر، از راندمان و قدرت لازم برخوردار نخواهند بود.

لازم به ذکر است که کلیه قطعات تولید شده توسط این شرکت با استفاده از سال ها تجربه و نظارت مداوم، جوشکاری قوس زیر آب اتوماتیک و استفاده از مواد کاملا استاندارد تهیه شده است که صاحب مشاغل در هر زمان می تواند از آن دیدن کند و تاکنون توسط ده ها نفر مورد تایید قرار گرفته است.

مراحل سبک سازی یک سوله

سایبان سبک سازی سوله می تواند در همه موارد استفاده شود و یکی از کاربردهای سایبان های صنعتی سبک، سوله مرغ داری ها است که ساخت مرغداری سبک به دلیل ضرب ارگانیسم های موجود در آن با ساختمان های دیگر سوله های صنعتی متفاوت است زیرا این ارگانیسم به هوای تازه و سلامتی احتیاج دارد.

این سازه ها در کارخانه ساخته شده و سپس به محل پروژه منتقل شده و در آنجا نصب می شوند و همچنین این کار باعث تسریع در کار ها خواهد شد و شما با مشکلات ساخت و ساز در سایت پروژه روبرو نخواهید شد.

سبک سازی سوله-آرمان سوله

بهترین زمان برای انجام سبک سازی سوله

سایبان های سبک وزن کمی دارند و این تفاوت وزن به دلیل استفاده کمتر از آهن در این سازه است که ضمن صرفه جویی در قیمت سوله خواهید دید که سوله سازی در کمترین زمان ممکن نصب می شود و قطعات نورپرداخت کارخانه سبک سازی سوله می کنند و سپس آن را به محل پروژه منتقل می کنند و با استفاده از پیچ و مهره برای رفع سریع این قسمت ها را به هم وصل می کنند.

با استفاده از فن اوری های مدرن در تعیین و استاندارد کردن وزن سازه ها، BADIES تلاش می کند بهترین خدمات را در زمینه روشنایی ساخت و ساز به شما ارائه دهد واین روش برای کاهش وزن نهایی سازه، با استفاده از تکنیک های جدید ساخت و ساز، مواد جدید و بهبود روش های اجرایی است.

علاوه بر صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی، کاهش وزن سازه باعث کاهش خسارت های ناشی از بلایای طبیعی مانند زلزله می شود و خسارات ناشی از وزن زیاد ساختمان را کاهش می دهد.

برای سبک تر شدن سازه های ساختمان، از مواد سبک باید در ساخت و اجرای ساختمان استفاده شود. حال سوال اینجاست که مواد سبک چیست؟ مواد سبک وزن موادی هستند که وزن کمتری نسبت به سایر مواد مشابه دارند و استفاده از آنها در ساختمان باعث کاهش وزن ساختمان می شود و روشنایی ساختمان مقاومت آن را در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله افزایش می دهد.

سایبان های نوری دارای ساختارهای لوله ایی هستند که وزن کمتری نسبت به سایر سازه های مشابه دارند، بنابراین اصطلاح نور ریخته شده برای این سازه ها استفاده می شود و سقف این نوع سازه فلزی با توجه به محاسبات ویژه با شیب طراحی شده است.

ساختارهای لوله ‌ای از پیش ساخته، فوق سبک، در محل، کار را بسیار سریع انجام دادند و همچنین این ویژگی باعث شده است که سازنده سبک سازی سوله بتواند سازه ساختمان را در کارگاه خود آماده کند و درگیر مشکلات ساخت و ساز کارفرما نشود.

سبک سازی سوله-آرمان سوله

 مشخصات ظاهری سوله های سبک :

همانطور که می دانید امروز با افزایش هزینه های ساخت و ساز سایر ساختمان های بزرگ بتنی توسط سازه های فلزی سبک جایگزین شده اند که در گذشته از انبارهای سنگین استفاده می شد اما این انبارها علاوه بر گران بودن و سنگین بودن برای ساخت و نصب نیز زمان زیادی را صرف کردند و با پیشرفت تکنیک های سبک سوله سازی ها امروزه برای بسیاری از اهداف مورد استفاده قرار می گیرند و این انبارها به دلیل مزایای فراوان جایگزین انبارهای سنگین شده اند به علاوه، زمان کمتری در ساخت و نصب آن صرف شده و مقرون به صرفه خواهد بود و کارگاه های مختلف در این زمینه با باتجربه و تیم مجرب خود قادر به ساخت و نصب انواع سبک سازی سوله ها خواهند بود.

سوله های سبک از وزن کم و امکانات بیشتری به همراه دارند،  بنابراین در هر شرایطی می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد و سایبان های نور بر اساس فن اوری های رعد و برق ساخته شده اند که در واقع به جای تولید سوله سنگین از سازندگان سوله اکنون به دنبال فناوری هایی برای ساختن سوله از نوع سبک هستند.

سبک سازی سوله-آرمان سوله

آرمان سوله با هدف ساخت انواع اسکلت های فلزی و سوله در کاربری های مختلف وبا سابقه کاری درخشان بالای 40 سال سعی در جهت خدمت به سرمایه گذاران و هموطنان محترم داشته است.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:46

امروزه مساله اضافه وزن به یکی از دغدغه های اصلی انسان ها تبدیل شده است. عوامل متعددی نظیر کاهش تحرک، مصرف خوراکی هایی نظیر فست فود و … عوامل مهم در افزایش وزن افراد هستند. کاهش وزن علاوه بر تاثیرات زیبایی که بر اندام افراد دارد، برای سلامتی آنها نیز ضروری است. اضافه وزن و تجمع چربی در بدن موجب بروز بیماری های گوناگون در افراد می گردد. همین امر سبب کاهش سن ابتلا به انواع بیماری های قلبی و عروقی در افراد دارای اضافه وزن شده است. این مساله موجب شده است که راه های مختلفی جهت کاهش وزن ارائه گردد. از جمله روش های متداول در کاهش وزن شامل رژیم غذایی، ورزش های هوازی، روش های تهاجمی نظیر جراحی و روش های غیرتهاجمی نظیر کویتیشن می باشد.

کویتیشن-آنیل آکادمی

کویتیشن چیست؟

کویتیشن روشی غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های تجمع یافته در نقاط مختلف بدن است. این روش به عنوان روشی غیر تهاجمی در کاهش وزن امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بر خلاف روش هایی نظیر روش جراجی و لیپوساکشن، در این روش هیچ بافتی در بدن بریده و یا زخمی نمی شود. همین امر سبب کوتاهی دوران نقاهت در روش کویتیشن است. می توان ادعا کرد که این روش تقریبا دوران نقاهت خاصی نداشته و فرد بلافاصله بعد از انجام می تواند به فعالیت های عادی خود بپردازد.

کویتیشن-آنیل آکادمی

دستگاه کویتیشن

لاغری در روش کویتیشن توسط دستگاه کویتیشن صورت می گیرد. این دستگاه امواج فراصوت تولید می کند. قرار گرفتن سلول های چربی در برابر امواج فراصوت، موجب از بین رفتن غشای آنها و در نتیجه از بین رفتن سلول چربی برای همیشه می گردد. امواج فراصوت تولید شده توسط این دستگاه مستقیما روی سلول های چربی اثر گذاشته و از آسیب به سایر بافت هی بدن جلوگیری می کنند. دستگاه کویتیشن در کلینیک های لاغری و تمامی مراکز دارای مجوز رسمی برای کارهای زیبایی به کار برده می شود. تهیه بهترین دستگاه کویتیشن می تواند در کنار انجام درست این کار، نتایج قابل قبولی را ارائه دهد.

مکانیسم عمل دستگاه کویتیشن

لاغری در روش کویتیشن همان عمل عادی و معمولی بدن در هضم چربی های اضافه بدن است. این امر سبب به حداقل رسیدن عوارض این روش شده است. لاغری موضعی در روش کویتیشن با استفاده از دستگاه اولتراسونیک صورت می گیرد. این دستگاه امواج صوتی دارای فرکانس پایین اما شدت بالا تولید می کند. پایین بودن فرکانس این امواج دلیلی قاطع بر بی ضرری آنها نسبت به سایر اندام های بدن است. امواج صوتی تولید شده در این روش موجب ایجاد حباب آب داخل سلول چربی می شوند. این حباب ها به غشای سلول های چربی فشاو وارد کرده و در نتیجه آن سلول چربی در ناحیه تخلیه می گردد. محتویات سلول چربی وارد سیستم لنفاوی بدن شده و پس از تصفیه از طریق کبد نهایتا از راه ادرار یا عرق دفع می گردد.

کویتیشن-آنیل آکادمی

دلیل محبوبیت روش لاغری کویتیشن

افرادی که روش لاغری و کاهش سایز کویتیشن را انتخاب می کنند دلایل مختلف و محکمی برای انتخاب خود دارند. از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایین بودن عوارض کویتیشن

به راستی می توان ادعا کرد که این روش لاغری در بین روش های لاغری کلینیکی یکی از کم خطرترین روش هاست. در روش های جراحی نظیر بای پس معده، افراد مدت زمانی طولانی درگیر عوارض جراحی و دوران نقاهت طولانی آن هستند. در روش های دیگری نظیر لیپوساکشن نیز احمال آسیب به سایر بافت های بدن بسیار بالاست.

کاربرد گسترده کویتیشن

روش کویتیشن یکی از روش هایی است که می توان برای لاغری تمامی قسمت های بدن استفاده کرد. لاغری در ناحیه شکم و پهلو یکی از رایج ترین بخش های مربوط به لاغری است. برهمین اساس تعداد زیادی از روش های لاغری بر این نواحی تمرکز دارند. اما افراد زیادی وجود دارند که درگیر چاقی در نواحی دیگر بدن نظیر ران ها، باسن، صورت، بازوها و … هستند. از روش کویتیشن به راحتی می توان برای لاغری این نواحی نیز استفاده کرد.

کویتیشن-آنیل آکادمی

عدم لاغری در قسمت های دیگر

بسیاری از افراد تمایل دارند که صورتی توپر ولی اندامی لاغر داشته باشند. از طرفی دیگر برخی از افراد تمایل دارند که یکسری از نواحی بدن آنها لاغر نشود. این افراد معمولا بر همین اساس روش هایی نظیر ورزش کردن و یا رژیم های غذایی را برای لاغری انتخاب نمی کنند. در روش کویتیشن فرد به راحتی می توان نواحی از بدن را که تمایل به کاهش سایز ندارد را مشخص کند.

مدیریت هزینه لاغری

روش های لاغری تهاجمی نظیر جراحی و لیپوساکشن دارای هزینه های زیادی برای افراد هستند. به دلیل تکنیک این نوع روش ها نمی توان مدیریتی نسبت به هزینه های آنها در نظر گرفت. در لاغری به روش کویتیشن به دلیل پایین بودن هزینه هر جلسه و همچنین کنترل تعداد جلسات این کار قابل انجام است.

کویتیشن-آنیل آکادمی

روش های مختلف لاغری موضعی

کویتیشن به عنوان یکی از جدیدترین و نوین­ترین تکنولوژی­های لاغری موضعی در سطح جهانی شناخته می­شود. در بخش­های پیشین این مقاله به ویژگی­های این تکنیک جدید لاغری از نقطه نظرات مختلف پرداختیم. اکنون که بحث لاغری موضعی در بین افراد مختلف داغ است، لازم است شما را با روش­های مختلف لاغری موضعی و مقایسه آنها با روش کویتیشن آشنا کنیم.

در دنیای پرشتاب امروزی به دلیل کمبود وقت و عدم توانایی افراد در دنبال کردن مرتب تمرینات ورزشی به علاوه رژیم­های غذایی لاغری، روش­های لاغری موضعی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. متقاضیان این روش­های لاغری عمدتا دو دسته هستند. دسته اول شامل افرادی است که پس از یک دوره طولانی و سخت ورزش و رژیم غذایی به اندام ایده­آل خود نرسیده اند و اکنون به دنبال یافتن اندام ایده­آل خود و حذف چربی های اضافه بدن خود هستند. دسته دوم نیز افرادی هستند که به دلیل مشغله فراوان و کمبود وقت، امکان کاهش وزن از طریق ورزش و رژیم غذایی طولانی مدت را ندارند. چنانچه شما نیز جزء یکی از این دو دسته هستید و یا در نواحی از بدن خود احساس تجمع چربی را دارید جهت انتخاب بهترین روش لاغری موضعی، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کویتیشن-آنیل آکادمی

لاغری موضعی با لیپوساکشن

لیپوساکشن یکی از روش های لاغری موضعی پرطرفدار برای چندین دهه می باشد. “لیپو” به معنی چربی و “ساکشن” به معنی مکش است. از ترکیب این دو واژه “لیپوساکشن” به معنی مکنده چربی استنتاج می شود. همانگونه که از معنی این واژه مشخص است در این روش از مکش چربی های موضعی جهت از بین بردن آنها استفاده می­شود. این روش لاغری موضعی کاملا تهاجمی و جراحی بوده و از طریق بیهوشی عمومی و در اتاق عمل صورت می­گیرد. جراح مربوطه با ایجاد یک حرفه در محل مورد نظر راه را برای ورود لوله مخصوص مکش چربی به موضع باز می­کند.

این روش لاغری موضعی به دلیل حجم بالای چربی خروجی و تغییرات چشمگیر در سایز افراد، سالیان درازی مورد توجه بسیاری از افراد قرار داشت. با پیشرفت علم پزشکی و آگاهی یافتن از عوارض بی­شمار آن، این روش لاغری طی سالیان گذشته محبوبیت خود را از دست داده و جای خود را به روش های نوین کم خطرتر نظیر کویتیشن داده است.

از عوارض لیپوساکشن می توان به:

  • خطرات ناشی از بیهوشی عمومی در اتاق عمل
  • خطر ابتلا به بیماری هایی نظیر ایدز و هپاتیت در اتاق عمل
  • آسیب جدی به عروق خونی ناحیه
  • آسیب جدی به اعصاب ناحیه مورد نظر
  • بی حسی طولانی مدت در ناحیه
  • فرورفتگی در ناحیه تخلیه شده
  • بر جای ماندن جای بخیه ها بر سطح پوست ناحیه
  • عفونت

و غیره اشاره کرد.

لیپوساکشن عموما در نواحی نظیر شکم، کمر، باسن، ران ها، پهلوها و بالای بازوها کاربرد دارد. به دلیل عوارض جدی و خطراتی که ممکن است در اتاق عمل و پس از آن فرد متقاضی را تهدید کند؛ امروزه بسیاری از پزشکان این عمل لاغری موضعی را پیشنهاد نمی کنند. در ادامه شما را با سایر روش های لاغری موضعی بیشتر آشنا می کنیم.

کویتیشن-آنیل آکادمی

لیپومایتیک

لیپومایتیک یکی دیگر از روش های لاغری موضعی است. این روش لاغری موضعی مکانیسمی شبیه به روش لیپوساکشن دارد. تفاوت این روش لاغری با روش قدیمی تر آن یعنی لیپوساکشن، در وسیله تخلیه چربی می باشد. در روش لیپوساکشن از لوله تخلیه چربی استفاده می گردد که احتمال آسیب به سایر بافت ها و همچنین آمبولی در آن بالا است. لاغری موضعی با روش لیپومایتیک توسط وسیله ای جدیدتر و پیشرفته تر به نام کانولا، صورت می گیرد. تخلیه چربی با استفاده از کانولا نیاز به برش عمیق و بخیه را در افراد از بین می برد. با اینکه این روش لاغری موضعی در برابر لیپوساکشن روش کم عارضه تری به شمار می آید، با این وجود عاری از عوارض خطرناک نیست. در اینجا شما را با تعدادی از عوارض برشمرده شده برای این روش لاغری سریع و موضعی آشنا می کنیم. از جمله این عوارض می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  1. کبودی و کوفتگی در ناحیه تخلیه شده
  2. افتادگی پوست در قسمت تخلیه شده
  3. ترشح در سوراخ ایجاد شده برای ورود کانولا برای چندین روز پیاپی
  4. آمبولی
  5. حساسیت به لیدوکائین
  6. زخم و عفونت در ناحیه ورود کانولا

لیپومایتیک-آنیل آکادمی

روش های لاغری موضعی تهاجمی مانند لیپوساکشن و لیپومایتیک به دلیل به همراه داشتن عوارض زیاد و ترس افراد از انجام آنها، منجر به پیدایش نسل جدیدی از روش های لاغری موضعی گردید. از جمله روش های نوین لاغری موضعی می توان به کویتیشن و لیپولیزر اشاره کرد. در میان این دو روش، کویتیشن یکی از جدیدترین روش ها در نسل جدید روش های لاغری موضعی به شمار می آید. فرآیند تخریب و حذف دائمی چربی های اضافی در روش کویتیشن به دلیل پایین بودن چشمگیر عوارض در آن، با اقبال فراوانی از طرف متقاضیان روش های لاغری قرار گرفت. در ادامه شما را بیشتر با این دو روش لاغری آشنا میکنیم.

لیپولیزر

لیپولیزر یکی دیگر از روش های لاغری موضعی به شمار می رود. در این روش لاغری موضعی فرد تحت جراحی کوچکی با استفاده از بی حسی موضعی قرار می گیرد. در این روش با اینکه مداخله جراحی وجود دارد، اما یکی از روش های لاغری غیرتهاجمی به شمار می آید. جراح با استفاده از برشی که در نزدیکی ناحیه بی حس شده ایجاد می کند، لوله حاوی لیزر لیپولیز کننده را وارد بدن شخص می نماید. لیزر لیپولیز با استفاده از امواج و گرمای تولید شده، حجم مد نظر از چربی های ناحیه را ذوب می نماید. در ادامه کار نحوه برخورد با این چربی های به دو شکل است. در ادامه شما را با این دو نحوه برخورد با چربی های تخریب شده در لیپولیزر، آشنا می کنیم.

  1. روش اول: در این روش پس از آنکه سلول های چربی توسط لیزر مخصوص به این کار تخریب شدند، در محل مورد نظر به حال خود رها می شوند. هدف از این کار جمع آوری و دفع این چربی ها و ضایعات ناشی از تخریب سلول های چربی توسط بدن خود فرد می باشد. مشکل اساسی در این کار محدود بودن میزان چربی تخریب شده در هر جلسه انجام لیپولیزر است.
  2. روش دوم: در واقع این روش به نوعی ترکیبی از روش لیپولیزر و لیپوساکشن است. به این معنی که چربی ها در ناحیه مد نظر ابتدا توسط روش لیپولیزر تخریب شده و سپس به وسیله ساکشن از محل خارج می شوند. ممکن است در اینجا این سوال برای شما مطرح شود که ادغام دو روش چقدر می تواند عوارض هردو روش را تشدید کند؟ برای پاسخ به این سوال نمی توان به قطعیت گفت که استفاده از روش لیپوساکشن در کنار لیپولیزر می تواند عوارضی بسیار شدیدتر از انجام هریک از آنها داشته باشد. اما بدون شک عاری از عارضه هایی که پیشتر برای هرکدام از این روش ها بر شمردیم، نیست.

هر کدام از سه روش لاغری موضعی که در بالا برشمردیم، می توانند در موقعیت مناسب برای حذف چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن افراد متقاضی مورد استفاده قرار گیرند. آگاهی از عوارض جانبی و دوره های نقاهت هرکدام از این روش ها کمک می کند که افراد بتوانند تصمیم درست تر و متناسب تری را نسبت به موقعیت خود، اتخاذ کنند.

لیپولیزر-آنیل آکادمی

کویتیشن، روش لاغری کم عارضه

لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیپولیزر سه روشی بودند که به تفصیل به آنها پرداختیم. هر سه این روش ها دارای دوره نقاهت از چند روز تا چندین هفته می باشند. از طرفی دیگر هر کدام از این روش ها نیازمند استفاده از مواردی نظیر کمربندهای گنی جمع کننده پس از جراحی هستند. دو روش اول یعنی لیپوساکشن و لیپولیزر، دو روش کاملا تهاجمی و جراحی بوده و فرد را در معرض خطرات جراحی نظیر آمبولی قرار می دهند. از طرف دیگر وجود برش و بخیه در این سه روش، بازگشت به فعالیت های روزمره را برای افراد تا چندین روز و گاها چندین هفته با مشکل روبرو می سازد.

کویتیشن به عنوان جدیدترین متد لاغری و پیکرتراشی موضعی، این امکان را به وجود می آورد که فرد با کمترین عارضه جانبی چربی های اضافی خود را حذف کند. در این روش از امواج فراصوت یا اولتراسونیک جهت تخریب سلول های چربی استفاده می شود. فشار ایجاد شده در سلول های چربی در اثر امواج دستگاه کویتیشن، موجب تخریب غشای سلول و تخریب همیشگی این سلول ها می گردد. مواد داخل سلولی خارج شده، وارد مایع میان بافتی شده و در نهایت توسط لنف از بدن جمع آوری و خارج می گردد. این روش چنانچه توسط فردی آموزش دیده و مجرب صورت بگیرد، دارای کمترین عارضه در بین تمامی روش های لاغری موضعی می باشد.

لاغری موضعی-آنیل آکادمی

آموزش کویتیشن در آکادمی آنیل

همانگونه که در ابتدای این مطلب اشاره شد، لاغری با روش کویتیشن از طریق دستگاه اولتراسونیک صورت می گیرد. این دستگاه از امواج صوتی برای لاغری استفاده می کند. بدون شک حصول نتیجه مناسب و مورد قبول از این روش به تبحر اپراتور دستگاه بستگی دارد. فردی که از دستگاه کویتیشن استفاده می کند باید روش کار با دستگاه را بصورت علمی و اصولی آموخته باشد. آکادمی آنیل به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های کشور، اقدام به آموزش دوره کویتیشن به هنرجویان و مهارت آموزان عزیز می کند. سلامت و زیبایی عموم جامعه همواره دغدغه آکادمی آنیل بوده است. بنابراین با آموزش افرادی مجرب و متخصص در زمینه زیبایی سعی در نیل به این هدف بزرگ دارد. از جمله دوره های بسیار کاربردی و موفق این آکادمی دوره آموزش کویتیشن است. این دوره زیر نظر یکی از بهترین مربیان این آکادمی برگزار می گردد. مهارت آموزان عزیزی که تمایل به شرکت در دوره آموزش آنلاین کویتیشن دارند می توانند با خیالی آسوده از این دوره آکادمی استفاده لازم را ببرند.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:45

بهترین مدل حفاظ پنجره بالکن به صورت ثابت و متحرک

ما همیشه سعی می‌‌کنیم‌‌ تمام تجهیزات لازم برای زیبایی و امنیت خانه را مورد استفاده قرار دهیم. برخی از محصولات جنبه زیبایی و برخی جنبه امنیتی دارند. اما حفاظ بالکن را می‌توان ترکیبی از هر دو دانست. یعنی آن‌ها امنیت خانه شما را فراهم می‌کنند. در عین حال نیز به زیبایی آن می‌افزایند. امروزه در معماری و ساخت نمای اکثر ساختمان‌ها از این وسیله استفاده می‌شود. حفاظ‌ها در مدل‌های متنوع و با مواد اولیه مختلفی در این مقاله قصد داریم که بیشتر شما را با این محصولات ضروری منازل آشنا کنیم.

یکی از ابزاری که علاوه بر درب آکاردئونی بسیار در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و جنبه ی حفاظتی نیز دارد ، حفاظ پنجره بالکن و پنجره می باشد که شرکت حفاظ نما بهترین مدل های حفاظ پنجره متحرک را تولید می‌کند و تمامی حفاظ ها در طرح های مختلف و رنگ بندی های متنوع ارائه می شود . حفاظ بالکن برای پنجره های ثابت و متحرک قابل نصب می باشد که برای پنجره های متحرک نیازمند ابزار و قطعات میباشد که تمامی این لوازم ها را شرکت تولید می کند و خدمت مشتریان عزیز ارائه می کند .

استفاده از حفاظ استیل بانکی در تراس

یکی از دلایل استفاده از حفاظ پنجره برای تراس ایجاد حس امنیت می باشد . حال اگر در منزل و یا آپارتمان خود وسایل بسیار قیمتی و گران قیمت دارید ، یا مدارک مهم در داخل خانه می‌گذارید ، بهتر است از حفاظ های مقاوم و با کیفیت استفاده کنیم . یکی از مواردی که می توان در آپارتمان ها و منازل از حفاظ استیل بانکی استفاده کرد در تراس می باشد . زیرا باید عرض و ارتفاع تراس کمی بزرگ باشد تا حفاظ استیل بانکی بر روی درب تراس نصب شود . حفاظ استیل بانکی بسیار محکم می باشد و در زمینه ی ضد سرقت مقاوم سازی شده و همچنین می توان این حفاظ را به طرح‌های مختلف شکل داد .

حفاظ پنجره دو جداره

انواع حفاظ بالکن

همانطور که گفته شد، این محصول با متریال و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. سلیقه کاربر و نیاز ساختمان حفاظ مناسب را تعیین می‌کند. برای انتخاب راحت‌تر لازم است اطلاعاتی در مورد انواع حفاظ طراحی شده برای بالکن داشته باشید. در ادامه به این انواع اشاره کرده‌ایم.

حفاظ بالکن شیشه‌ای

این مدل از حفاظ‌ها از جدیدترین حفاظ‌های بالکن هستند. ظاهر آن‌ها نیز برای خانه‌های مدرن بسیار مناسب است. این دسته از حفاظ‌ها دارتی شیشه‌هایی با مقاومت بسیار بالا هستند. شیشه‌ها ممکن است به صورت شفاف یا رفلکس باشند. مزیت مهم این مدل هماهنگی با انواع نمای ساختمان است.

حفاظ ضد سرقت

این حفاظ‌های معمولا برای طبقه اول مورد استفاده قرار می‌گیرد. حفاظ ضدسرقت تا سقف بالکن امتداد دارد. بنابراین سارقان نمی‌توانند وارد خانه شما شوند. جنس این محصولات نیز معمولا از آهن است. در طبقات همکف و اول و مکان‌های کم ارتفاع بهتر است از این نوع محافظ‌ها برای درب بالکن‌ها و پنجره‌ها استفاده شود.

حفاظ استیل

این نوع حفاظ‌ها می‌توانند برای خانه‌های لوکس و کلاسیک استفاده شوند. حفاظ‌های استیل دارای ظاهری زیبا و لوکس هستند. در عین حال از مقاومت بالایی نیز برخوردارند. استحکام و زیبایی این دسته از حفاظ‌ها باعث شده است که کاربرد گسترده‌ای داشته باشند. آن‌ها نه تنها برای بالکن خانه‌ها، بلکه برای ورودی مغازه‌ها، پنجره‌ها و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مقایسه انواع حفاظ بالکن

هر نوع از حفاظ‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند. همچنین دارای کیفیت متفاوتی نیز هستند. شما باید حفاظی انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. اگر بخواهید تنها به ظاهر حفاظ توجه داشته باشید، ممکن است حفاظی نامطمئن انتخاب کنید. در مقابل اگر تنها به امنیت توجه کنید، ممکن است نمای ساختمان را خراب کنید. بنابراین لازم است به هر دو نکته به صورت همزمان توجه داشته باشید.

اگر در طبقه اول یک آپارتمان ساکن هستید، بهتر است که از حفاظ بالکن ضدسرقت استفاده کنید. سارقان تمایل زیادی به طبقه اول آپارتمان‌ها دارند. چراکه دسترسی به آن‌ها بسیار آسان است. حفاظ‌های ضد سرقت کار آن‌ها را سخت‌تر می‌کند. آن‌ها خانه‌های بدون محافظ را ترجیح می‌دهند.

اگر به دنبال حفاظی هستید که تنوع مدل داشته باشد، بهتر است به سراغ متریال آهن و استیل بروید. آن‌ها در طرح‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین دست شما در انتخاب بازتر خواهد بود.

بهترین راه برای مقایسه انواع حفاظ بالکن، بازدید از فروشگاه‌ آنلاینی است که محصولات مختلفی ارائه دهد. در چنین فروشگاهی عکس‌های هر حفاظی به همراه مشخصات آن‌ها نیز وجود دارد. بنابراین مقایسه را بسیار آسان می‌کند.

بررسی پروفیل حفاظ پنجره بالکن آهنی

از آنجایی که حفاظ پنجره بالکن آهنی نیازمند قطعات و لوازم می‌باشد که مقاومت آن را بالا ببرد از پروفیل برای حفاظ پنجره استفاده میکنیم . حفاظ پنجره نیازمند یک قوطی مکعب شکل می باشد تا بر روی آن به راحتی نصب شود و تمامی این وظیفه بر عهده پروفیل می‌باشد حال می‌توان پروفیل ها را نیز شکل داد و طرح‌های مختلفی مانند و از رنگ بندی های متنوعی برخوردار است .

حفاظ پنجره دو جداره

کاربردهای حفاظ بالکن

احتمالا تا اینجا به اهمیت و ویژگی‌های حفاظ‌های بالکنی پی برده‌اید. این محصولات جزو موارد ضروری برای تمام ساختمان‌های دارای بالکن هستند. اگر حفاظی در بالکن وجود نداشته باشدف شایدکم‌تر کسی بتواند از آن استفاده کند. امروزه کاربرد بالکن بسیار گسترده شده است. چرا که جایکزین حیاط در خانه‌های آپارتمانی به شمار می‌رود. ما لباس‌های خود را در بالکن پهن می‌کنیم، گیاهان را در این قسمت قرار می‌دهیم و حتی ممکن است ناهار روز تعطیل را در باربیکیوی موجود در بالکن بپزیم. حال اگر حفاظی وجود نداشته باشد، امنیتی وجود ندارد و احتمال سقوط هست. بنابراین یکی از کاربردی‌ترین قسمت‌های خانه بلااستفاده می‌ماند.

البته حفاظ بالکن کاربرد دیگری نیز دارد. این محصولات دارای ظاهری زیبا هستند. آن‌ها می‌توانند در نمای ساختمان نقش مهمی ایفا کنند. به همین دلیل است که در برخی موارد حتی زمانی که به حفاظ نیاز نیست، از مدل‌های آن استفاده می‌شود. ست بودن حفاظ طبقات مختلف یک ساختمان اهمیت بسیاری دارد. 

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:42

حفاظ پنجره دو جداره همان طور که از نام آن پیداست برای حفاظت و ایجاد امنیت در ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. امنیت نقش مهمی در محل زندگی ما ایفا می‌کند. استفاده از حفاظ پنجره به خصوص برای طبقات پایینی اهمیت بیشتری دارد. امنیت هم در آرامش روانی ساکنین یک ساختمان اهمیت دارد و هم در حفظ سرمایه‌های بسیاری که در خانه از آن‌ها نگهداری می‌کنیم. معمولا سارقین ترجیح می‌دهند به سراغ خانه‌هایی بروند که امنیت کم‌تری دارند و وارد شدن به آن‌ها راحت‌تر است.

حفاظ پنجره دو جداره چیست؟

پنجره‌های دو جداره جزو پرکاربردترین انواع پنجره به شمار می‌روند. مزیت‌های بسیار آن‌ها باعث شده است که افراد در ساختمان‌های مختلف از این پنجره‌ها استفاده کنند. حفاظ مورد استفاده برای این نوع پنجره‌ها هم در نمای زیبای آن‌ها تأثیر بسزایی دارد و هم امنیت آن‌ها را ارتقا می‌دهد.

این حفاظ‌ها با استفاده از متریال مختلفی ساخته می‌شوند. به همین دلیل می‌توان آن‌ها را با طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید کرد. بنابراین با انواع مختلف نمای ساختمان هماهنگ می‌شوند. پیش از اقدام برای انتخاب حفاظ پنجره دو جداره لازم است با انواع آن‌ها آشنا شوید تا مدل مناسب با پنجره و نمای ساختمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

حفاظ پنجره دو جداره

انواع حفاظ پنجره دو جداره

نرده‌های پنجره دو جداره در مدل‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نوع این وسیله، محل نصب آن است. مقاومت حفاظ‌های مختلف با هم متفاوت است. به همین دلیل در انتخاب نوع محافظ پنجره، باید به استحکام و کاربرد آن توجه داشته باشید. انواع محصولات مناسب برای پنجره‌های دو جداره عبارتند از؛

وینیل و شبه چوب

این مدل یکی از بهترین انواع حفاظ پنجره دو جداره است و در برابر رطوبت و آتش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. ونیل و شبه چوب برای مناطقی که رطوبت زیادی دارد کاربرد بیشتری دارد. چرا که جنس آن‌ها شبیه به چوب است و در برابر پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

آهن

یکی دیگر از انواع حفاظ پنجره، نمونه‌های آهنی است که مقاومت بسیار بالایی دارد. در محل‌هایی که پنجره‌های بزرگ دارند معمولا از این نوع نرده‌ها استفاده می‌شود. البته این حفاظ برای مناطق مرطوب انتخاب خوبی نیست.

استیل

حفاظ پنجره دو جداره استیل جزو انواع پرکاربرد این محصول است. رنگ نرده‌های استیل ثابت است و فرسایش کمی دارد. به همین دلیل در مدت زمان طولانی رنگ و کیفیت خود را حفظ می‌کند و مقاومت بالایی دارد. این مدل‌ها برای هر نوع آب و هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرفوژه

این نوع حفاظ در طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند. به همین دلیل افرادی که ظاهر نرده‌ها برایشان اهمیت دارد، معمولا از آن‌ها استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای اینکه در نمای ساختمان جلوه خاصی ایجاد کنید، این نوع نرده‌ها را انتخاب کنید.

مقایسه انواع حفاظ پنجره دو جداره

حفاظ‌های پنجره دو جداره بسیار متنوع هستند. برای انتخاب نوع مناسب باید به شرایطی چون محل نصب آن، آب و هوای محل سکونت، نمای ساختمان و میزان مقاومت مورد نیاز خود توجه داشته باشید.

تمام انواع این نرده‌ها مقاومت بالایی دارند. اما اگر از هر کدام در شرایط مناسب استفاده کنید، دوام بیشتری خواهند داشت و تا مدت‌ها نیازی به تعویض آن‌ها ندارید. به عنوان مثال در مناطقی که آب و هوای مرطوب دارد حفاظ پنجره دو جداره شبه چوب و وینیل و استیل بسیار گزینه مناسبی است. زیرا این سه مدل می‌توانند در برابر رطوبت بسیار مقاوم باشند. اما وینیل برای مناطقی که گرد و غبار فراوانی دارد، مناسب نیست زیرا گرد و غبار را به خود جذب می‌کند و شما مرتبا باید آن را نظافت کنید. محصولات آهنی و فرفوژه برای مناطق پر گرد و غبار مناسب‌تر هستند.

حفاظ پنجره دو جداره

کاربردهای حفاظ پنجره دو جداره

امروزه افراد به دلیل وضعیت اقتصادی و رشد و توسعه تکنولوژی و شرایط زندگی به فعالیت در خارج از منزل مشغول هستند و زمان زیادی در منزل حضور ندارند. بنابراین ایجاد امنیت برای منزل برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

از کاربردهای حفاظ پنجره دو جداره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ضد سرقت بودن و تأمین امنیت خانه.
  • جلوگیری از سقوط ناگهانی افراد که در طبقات بالاتر ساختمان ساکن هستند.
  • زیبایی نمای ساختمان
  • محافظت از قاب و شیشه پنجره دو جداره

سه ویژگی حفاظ پنجره دو جداره

حفاظ‌های پنجره ویژگی‌های مختلفی دارند. اما سه ویژگی مهمی که باعث می‌شود افراد از آن برای خانه خود استفاده کنند را در ادامه بیان کرده‌ایم.

  • در برابر آسیب‌های مختلف بیرونی مانند سرقت و درونی مانند سقوط محافظت می‌کنند.‌
  • مقاومت خوبی در برابر عوامل طبیعی دارند. البته همانطور که گفته شد، هر کدام از آن‌ها برای آب و هوای خاصی مناسب هستند.
  • آن‌ها تأثیر بسزایی در زیبایی نمای ساختمان دارند.

طراحی حفاظ پنجره دو جداره

حفاظ‌های پنجره‌های دو جداره در طراحی‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه می‌شود. طراحی‌های مختلف آن‌ها عبارتند از؛

  • آکاردئونی: مانند یک آکاردئون از طرفین باز و بسته می‌شود. در مکان‌هایی که دارای پنجره‌های وسیع و بزرگ است از این نوع استفاده می‌شود و می‌توان آنها را با قفل‌های کتابی ایمن کرد.
  • نرده‌ای: یکی دیگر از طرح‌های حفاظ پنجره دوجداره مدل نرده‌ای است. نرده‌ها در مقابل پنجره قرار می‌گیرند، ولی نمی‌شود آن‌ها را باز و بسته کرد.
  • رول شونده: این مدل از طرح‌های خاص محافظ پنجره است که مانند فرش رول می‌شود. این محصول جزو جدیدترین مدل‌هاست و بیشتر برای پنجره‌های دوجداره اماکن تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • حفاظ ابرویی از انواع دیگری است که برای پنجره‌هایی پهنای آنها نسبت به ارتفاعشان بیشتر است، کاربرد دارد.

قیمت حفاظ پنجره دو جداره

طراحی‌های نرده‌های پنجره دو جداره بسیار متنوع و متفاوت است. همچنین متریال مختلفی برای ساخت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت ساخت حفاظ‌های پنجره با توجه به متریال و جنس پروفیلی که در ساخت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، تعیین می‌شود.

تا پیش از سفارش محصول و انتخاب متریال مورد استفاده در آن و طرح مورد نظر شما، تعیین قیمت دقیق محصول ممکن نیست. بعد از تعیین تمام جزئیات محصول می‌توانید قیمت آن به ازای هر متر مربع را بدانید. سعی کنید یک مرکز معتبر برای خرید و نصب نرده‌های پنجره انتخاب کنید تا از خدمات مناسب و قیمت آن اطمینان داشته باشید.

نصب حفاظ پنجره دو جداره

حفاظ باید بعد از پنجره نصب شود. بنابراین لازم است ابتدا از متخصصان حرفه‌ای برای نصب پنجره‌ها کمک بگیرید. بعد از اینکه پنجره دو جداره نصب شد، نوبت به نصب حفاظ می‌رسد. با توجه به نوع پنجره و جایگاه و موقعیت قرارگیری آن باید نرده‌های مناسب انتخاب ‌شود. برای انتخاب محافظ مناسب بهتر است از کارشناسان متخصص در این زمینه کمک بگیرید. بعد از تعیین نوع، تکنسین طراحی برای اندازه‌گیری به محل مورد نظر شما مراجعه می‌کنند. سپس محصول مورد نظر با توجه به نیاز پنجره تولید و آماده نصب می‌شود. در نهایت نیز تیم نصب به محل مراجعه می‌کند و اقدامات لازم برای نصب را انجام می‌دهد. بهتر است مجموعه‌ای را انتخاب کنید که تمام خدمات مرتبط با نرده‌های محافظ را به شما ارائه می‌دهد.

حفاظ پنجره دو جداره

جمع بندی

در این مقاله نکاتی که باید در مورد حفاظ پنجره دو جداره بدانید ارائه شد. انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید نرده‌های مختلف از اهمیت بسیاری برخوردار است. یک مرکز معتبر پیش از هر چیز کلیه خدمات مربوط به نصب محافظ برای پنجره را انجام می‌دهد. چنین مجموعه‌ای از بهترین متریال برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند که خود باعث دوام بیشتر آن‌ها می‌شود. همچنین از تکنسین‌های حرفه‌ای در بخش‌های مختلف مجموعه کمک می‌گیرد. بنابراین خدمات طراحی، تولید و نصب حفاظ با بیشترین کیفیت ارائه می‌شود.

مجموعه حفاظ نما تمام ویژگی‌هایی که ذکر شد را دارد. بنابراین اگر قصد خرید نرده برای پنجره دو جداره در تهران را دارید، مرکز حفاظ نما می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:40

ساخت بهترین درب آکاردئونی

درب آکاردئونی به نوعی حفاظ گفته میشود که مانند حفاظ پنجره جهت ایجاد امنیت و حفاظت نصب می شود با این تفاوت که از درب ورودی محافظت می نماید و امروزه کاربرد این دردها بسیار بالاتر رفته و در موارد بسیار زیادی مانند مغازه ها ، انباری ها ،اماکن اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . درب های آپارتمانی با پیشرفت تکنولوژی از جنس های مختلف ساخته شده و به راحتی می توان بر روی آنها طرح های مختلف و متنوع را اجرا و همچنین دستمان در انتخاب رنگ بندی این دردها بسیار باز است . همچنین می‌توان بر روی درب های آکاردئونی ضد سرقت نیز نصب و یا از قفل های سنتی مانند کتابی استفاده کرد.

تولید کننده انواع درب های آکاردئونی

شرکت حفاظ نما توانسته در زمینه ی درب آکاردئونی فعالیت‌های بسیار بالایی را انجام دهد و توانسته با بهره گیری از به روزترین دستگاه ها و ترکیبات آلیاژی بسیار با کیفیت ، درب های آکاردئونی کلاسیک و مدرنی را تولید کند و تمامی طرح‌های شیک و جدید را بر روی درب آکاردئونی اجرا کند ، این شرکت توانسته در زمینه ی درب های آکاردئونی ، رتبه بسیار بالایی را در بین رقبا کسب کند و از با کیفیت ترین ابزار و اجناس برای ساخت این درب ها استفاده می کند.

ساخت درب آکاردئونی

نصب درب آکاردئونی ساختمان

نصب درب های آکاردئونی بسیار آسان و راحت میباشد ،اجزای تشکیل دهنده آن بسیار ساده و کاربردی می باشد و درب آکاردئونی از یک چهارچوب که از جنس آهن می‌باشد تشکیل میشود و این چهارچوب به شکل پروفیل ساخته می شود . همچنین در قسمت پایین درب آکاردئونی یک ریل قرار می‌گیرد که باید این ریل از با کیفیت ترین قطعات و پروفیل تشکیل شود تا بتواند آکاردئون و آهن آن به راحتی بر روی خود جابجا کند و به مرور زمان هیچ مشکلی به وجود نیاید . درب های آکاردئونی قابلیت نصب قفل های توکار و روکار را دارند ، فقط هنگام ساخت آن باید این ویژگی را بر روی آن اجرا کنید.

 

قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت

برای جلوگیری و ایجاد امنیت و حفاظت در ساختمان های عمومی دیگر می‌توان از درب آکاردئونی استفاده نمود . درب های آکاردئونی بسیار پرکاربرد و کاربری آن بسیار راحت می باشد . در زمینه پیش بینی قیمت برای این درب ها باید گفت : قیمت دقیق را نمی‌توان اعلام کرد . زیرا بسته به نوع طراحی و قیمت آهن آلات روز ، این درب ها قیمت گذاری می شود .برای اجرا و طراحی درب های آکاردئونی بسیار می‌توان از ابتکار و خلاقیت های ذهنی استفاده نمود تا درب آکاردئونی بسیار زیبا و شکیل را تولید نمود.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 85 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:40

انواع مدل حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره فرفورژه بسیار مورد استفاده در طراحی نمای ساختمان و ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت مورد استفتده می‌شود که امروزه طراحان و سازنده ها قرار گرفته است و این وسیله بسیار پرکاربرد و کلیدی می باشد حفاظ پنجره هایی که طرح فرفورژه دارند بسیار مدرن می باشد به همین دلیل اهمیت بسیار بالایی در ساخت و ساز و اجرای نمای ساختمان دارد.

 

طرح های فرفورژه حفاظ پنجره

شاید همه ی ما حفاظ پنجره را دیده باشیم ، اما باید بدانید که این حفاظ ها علاوه بر زیبایی سبب محافظت از ساختمان می شوند که در سال های اخیر که دزدی ها و سرقت ها بسیار بالا رفته یکی از روش هایی است که علاوه بر زیبایی سبب امنیت و ایجاد مقاومت پنجره‌ها نیز می شود . همچنین می توان طرح ها و رنگ های جدید را هنگام اجرای این حفاظ در نظر گرفت و امکان نصب این حفاظ از داخل و بیرون پنجره ممکن می باشد که بستگی به نیاز مشتری دارد می خواهد ، در چه محلی و چگونه آن را نصب کند .

حفاظ پشت پنجره فرفورژه

همانطور که گفته شد امکان نصب این حفاظ از پشت و داخل پنجره امکانپذیر می باشد تنها بستگی به نیاز مشتری دارد که بخواهند این حفاظ را چگونه نصب و اجرا کنند همچنین این اتاق قابلیت این را دارند که در هر ابعاد و سایز مورد نظر نصب شود و طرح ها و مدل های بسیار متنوعی دارند از طریق مرکز های مختلفی در شهر تهران مانند شرکت حفاظ نما خدمت مشتریان عرضه می شود . البته رنگ بندی و طرح های تمامی این حفاظ ها بستگی به نیاز مشتری دارد و امکان نصب سریع آن می باشد .

نرده حفاظ پنجره حفاظ پنجره های فرفورژه

همان طور که در زمینه حفاظ پنجره فرفورژه گفته شد که حفاظت از جنبه زیبایی و حفاظتی دارند و همین دلیل باید هنگامی که آنها را می‌خواهیم به گونه ای نصب کنیم که سبب زیبایی نیز شوند همچنین می توان قبل از اسکان در ساختمان آن را قرار بدید و از مزیت ها و ویژگی های آن بهره مند شویم . یکی از ویژگی های رقابتی آنها این است که قیمت های نسبتاً خوبی دارند و در زمینه‌ی طرح ها و مدل های آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و ضریب امنیت بسیار بالایی دارند همچنین از یکجا به جای دیگر نقل و انتقالی داشته باشیم به راحتی این حفاظ ها را جابجا کنیم.

قیمت ساخت حفاظ پنجره فرفورژه

در زمینه قیمت ساخت حفاظ پنجره فرفورژه ، خدمت شما عزیزان باید گفت که حفاظ ها توسط میله های آهنی و فلزات ساخته می شوند که تمامی اجناس و ابزارآلاتی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد ارتباط مستقیم با بازار امروزی دارد که قیمت ها در خال حاضر دائما در حال تغییر میباشند ، این به این معناست که قیمت دقیق را نمی‌توان اعلام نمود اما بدانید اگر از ابزارآلات و اجناس با کیفیت تری استفاده کنید مسلما در میزان قیمت و پیش‌بینی آن تاثیر خواهد گذاشت .

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:39

برخی از آقایان زمان زیادی از روز را خارج از خانه و در محل کار سپری می‌کنند. برای آن‌ها انتخاب کفش مردانه اهمیت زیادی دارد. آن‌ها باید علاوه بر ظاهر به فاکتورهای مختلف دیگری نیز توجه کنند تا در دراز مدت با مشکلات پا مواجه نشوند می‌دانید که پا ستون اصلی بدن انسان‌ها است که نسبت به دیگر اندام‌های بدن استخوان‌های بیشتری دارد. استفاده از کفش مناسب می‌تواند از دردها و مشکلات بسیاری برای پا پیشگیری کند.

از زمان‌های گذشته تا به امروز کفش‌ها تغییرات بسیاری داشته‌اند و متناسب با نیاز انسان به روز شده‌اند. کفش‌های مردانه نیز طراحی‌های متنوعی را دارد. همین امر باعث نوشتن این مقاله شد.​​​​​​

 

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه مجلسی

در میان انواع کفش‌ها، مدل‌های مجلسی کم‌تر از سایر کفش‌ها پوشیده‌ می‌شوند. آن‌ها ممکن است تنها چند ساعت در طول یک مجلس پوشیده شوند. به همین دلیل است که ظاهر آن‌ها اهمیت بیشتری نسبت به راحتی‌شان دارد. البته در مجالسی که قرار است تحرک زیادی داشته باشید، بهتر است کفش‌هایی را انتخاب کنید که در عین زیبایی راحت نیز باشند. کفش‌های رسمی و مجلسی شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند. به همین دلیل ممکن است به جای هم نیز مورد استفاده قرار گیرند.

کفش مردانه مجلسی معمولا از بهترین نوع چرم ساخته می‌شود. بعضی از انواع آن مانند کفش‌های مجلسی ایتالیایی دارای طرح و سبکی منحصر به فرد هستند. مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب کفش‌های مجلسی باید به آن توجه داشته باشید، هماهنگی رنگ آن با لباستان است. کفش‌ها می‌توانند با سایر اکسسوری‌ها مانند بند ساعت یا کراوات شما ست شوند.

کفش مردانه اسپرت

در میان مدل‌های مختلف کفش، برخی از آن‌ها در بین آقایان طرفداران بیشتری دارند. کفش اسپرت یکی از همین مدل‌هاست. مهم‌ترین دلیل آن نیز راحتی و کاربردی بودن آن در موقعیت‌های مختلف است. کفش‌های اسپرت مدل‌های بسیار متنوعی دارند و با متریال گوناگون ساخته می‌شوند. آن‌ها هم برای محیط کاری مناسبند و هم برای تفریح و استایل‌های خیابانی. برخی از مدل‌های این کفش حتی می‌توانند با استایل‌های نیمه رسمی نیز ست باشند. اما فراموش نکنید که این مدل کفش هرگز با کت و شلوار یا شلوارهای پارچه‌ای، ترکیب خوبی ایجاد نمی‌کند.  بهترین شلوارها برای این نوع کفش، شلوارهای جین و کتان و سایر نمونه‌های اسپرت هستند.

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه چرم

دوام، کیفیت و طول عمر زیاد مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات چرمی به شمار می‌رود. یکی از کاربردهای پارچه چرم برای تولید کفش مردانه است. کفش‌های مردانه چرم با قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شوند.

علت تفاوت قیمت کفش‌های چرم به دلیل متفاوت بودن جنس چرم آنهاست. چرم‌های مصنوعی ظاهر بسیار براقی دارند. زمانی که شما روی آن دست می‌کشید حالت پلاستیک احساس خواهید کرد. کفش‌هایی که با استفاده از چرم مصنوعی تولید می‌شوند، قیمت کم‌تری دارند. اما داوم زیادی ندارند و بعد از مدتی خراب می‌شوند.

کفش تولید شده با چرم مرغوب، نرم و انعطاف پذیر است. طول عمر این کفش حتی ممکن است به چندین سال برسد! این موضوع یک مزیت مهم برای آقایانی است که علاقه چندانی به ایجاد تنوع در لباس‌هایشان ندارند. کفش‌های چرم مردانه بهترین انتخاب برای استایل‌های رسمی، نیمه رسمی و مجلسی به شمار می‌روند.

 

کفش مردانه

 

 

کفش مردانه راحتی

یکی از انواع کفش بسیار راحت برای پاها صندل‌ها هستند. این نوع کفش معمولا در فصل گرم و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کفش‌های صندل مردانه در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و بسیار متنوع هستند. آقایان معمولا رفت و آمد زیادی دارند. به همین دلیل داشتن یک جفت کفش راحتی جلوی درب خانه برای آن‌ها ضروری است! این موضوع به خصوص برای افرادی که معمولا از کفش‌های بنددار و اسپرت استفاده می‌کنند، اهمیت دارد. کفش‌های راحتی همچنین باعث کاهش تعریق پا در فصل‌های گرم سال می‌شوند. 

کفش رسمی‌ مردانه

مدل‌های رسمی‌ معمولا رنگ قهوه‌ای و یا مشکی دارند. جنس این کفش‌ها از چرم است و دارای کفی ضخیمی هستند. این کفش‌ها انتخاب مناسبی برای کارمندها به شمار می‌روند. چرا که آن‌ها در اکثر موارد از استایل‌های رسمی استفاده می‌کنند. توصیه می‌شود زمانی که یک قرار ملاقات مهم دارید، از استایل رسمی و این نوع کفش استفاده کنید. به یاد داشته باشید که لباس‌ها و کفش‌های شما پیش از اینکه خودتان شروع به صحبت کنید، باعث قضاوت در مورد شما می‌شوند. استایل‌های رسمی در طرف مقابل حس اعتماد ایجاد می‌کنند.

 

کفش مردانه​​​​​​​

 

خرید اینترنتی کفش مردانه

خرید اینترنتی می‌تواند ساده‌ترین راه برای تهیه کفش‌های مردانه باشد. این موضوع مشکل بسیاری از آقایان که زمان زیادی کار می‌کنند را حل می‌کند. آن‌ها معمولا زمانی از محل کار خود باز می‌گردند که بازار بسته است. به همین دلیل نمی‌توانند کفش دلخواه خود را پیدا کنند. بهترین راهی که شما بتوانید با مد روز دنیای کفش آشنا شوید مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات متنوعی دارد.

شما برای خرید کفش مردانه به صورت اینترنتی به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • سایز مناسب پای خود را بدانید.
  • به مدل کفش و هماهنگی آن با استایل‌ خود توجه داشته باشید.
  • فروشگاه معتبری را انتخاب کنید که مطمئن باشید جنس دریافتی با عکس آن شبیه است.
  • سعی کنید از فروشگاهی استفاده کنید که خدمات متنوعی ارائه می‌دهد و امکان ارسال به همه نقاط را دارد.
  • به تنوع محصول فروشگاه نیز توجه داشته باشید.

جدول سایز کفش مردانه

انتخاب سایز مناسب کفش هم برای زیبایی استایل و هم برای سلامتی اهمیت بسیاری دارد. اگر هنوز سایز مناسب کفش برای خود را نمی‌دانید، می‌توانید از جدول راهنمای زیر استفاده کنید.

سایز کفش

طول کف پا

37

23

37-38

23.5

38

23.8

38-39

24.1

39

24.6

39-40

25.1

40

25.4

40-41

25.9

41

26.2

41-42

26.7

42

27.1

42-43

27.6

44

27.9

45-45

28.6

جمع بندی

در این مقاله اطلاعات جامعی در مورد محبوب‌ترین کفش‌های مردانه ارائه دادیم. در فروشگاه هنیل انواع مختلف این کفش‌ها ارائه شده است. بنابراین آقایان با سلیقه‌های متفاوت می‌توانند کفش‌های مناسب برای استایل‌های مختلف خود را انتخاب کنند.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:37

هود یکی از اجزای بسیار مهم و کاربردی است . امروزه هود به یکی از اجزای جدا نشدنی آشپزخانه‌ها تبدیل شده است. انتخاب هود مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله به بررسی نکات مهم در خرید بهترین هود مخفی برای آشپزخانه می‌پردازیم.

ضرورت استفاده از هود در آشپزخانه

در گذشته آشپزخانه به طور کامل از فضای خانه جدا بود. اما امروزه به دلیل گسترش آپارتمان نشینی و کوچکتر شدن خانه‌ها و همچنین پر طرفدار بودن دکوراسیون مدرن، آشپزخانه مرزی خاصی با خانه ندارد. اما آشپزی با دود، بو، گرما و ذرات روغن و … همراه است که می‌تواند فضای آشپزخانه را غیر قابل تحمل کرده و بوی غذا و دود در تمامی محیط خانه بپیچد. به همین دلیل در هر آشپزخانه‌ای نیاز به هود احساس می‌شود. اگر دوست دارید تجربه آشپزی لذت بخش را داشته باشید باید در انتخاب هود دقت کنید.

نکات مهم در خرید هود مخفی

حالا که در حال مطالعه این مقاله هستید به این معنی است که هود مخفی را برای آشپزخانه خود مناسب دیده‌اید و بخشی از مراحل انتخاب هود مناسب را پیش رفته‌اید. اما هودها ویژگی‌های دیگری نیز دارند که باید در هنگام خرید به آنها توجه کنید.

سایز هود مخفی

هودها در سایزهای مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، تناسب سایز هود با اجاق گاز است. اگر هود اندازه اجاق گاز شما باشد می‌تواند تمام سطح گاز را پوشش داده و تمامی ذرات و دود را به خود جذب کند. اگر به هر دلیلی نتوانستید هودی دقیقا اندازه اجاق گازتان تهیه کنید، سعی کنید اندازه آنها بیشتری حد تناسب را با یکدیگر داشته باشند. قبل از خرید هود باید اندازه‌های دقیق محل نصب را به دست آورده سپس دست به انتخاب بزنید.

اندازه هود مخفی

قدرت مکش

هودهای قدرت‌های متفاوتی دارند. هود با قدرت مکش بیشتر قطعا کارآمدتر بوده و عملکرد بهتری خواهد داشت. اگر اهل آشپزی هستید و در خانه زیاد آشپزی می‌کنید به خصوص اگر غذاهای سرخ کردنی زیاد درست می‌کنید باید هودی با قدرت مکش بالاتر انتخاب کنید. قدرت هود با فوت مکعب در دقیقه یا CFM محاسبه می‌شود. بازه بین 100 تا 150 CFM برای یک هود مناسب به نظر می‌رسد.

سر و صدا

همه هودها سرو صدا دارند. نمی‌توانید هودی پیدا کنید که بی سر و صدا باشد و این یکی از معایب هودهاست که اکثر افراد از آن ناراضی هستند. پس اگر نسبت به صدای زیاد حساس هستید برای خرید بهتری‌ن هود مخفی باید از مدل‌هایی انتخاب کنید که سر و صدای کمتری دارند.

ظاهر هود

ظاهر هود یک فاکتور مهم در انتخاب هود است زیرا در زیبایی آشپزخانه بسیار تاثیرگذار است. اما هود مخفی در زیر کابینت قرار می‌گیرد و دیده نمی‌شود. با این حال طراحی مناسب در این مدل‌ها نیز اهمیت بالایی دارد. هود مخفی برای کسانی که به سبک مدرن و مینیمال در دکوراسیون علاقه دارند بهترین انتخاب است زیرا انعطاف پذیری بالایی برای طراحی در دکوراسیون ایجاد می‌کند.

7 تا از بهترین مدل های هود مخفی در دنیا

مزایای خرید هود مخفی یا هود زیرکابینتی

  • هودهای مخفی برای طراحی دکوراسیون مورد نظرتان بهترین گزینه هستند زیرا با انعطاف پذیری بالا دست شما را باز می‌گذارند.
  • هودهای مخفی به دلیل اینکه در محفظه کابینت قرار می‌گیرند سر و صدای بسیار کمتری خواهند داشت. پس اگر یک مدل کم صدا از هودهای مخفی انتخاب کنید هنگام کار با هود اذیت نخواهید شد.
  • هود مخفی به علت نحوه قرارگیری در بالای اجاق گاز به طور کامل و مستقیم سطح اجاق گاز را پوشش می‌دهند به همین دلیل با انتخاب یک مدل پر قدرت، یک هود بسیار قوی و کارآمد خواهید داشت.
  • این هودها با اشغال فضای کمتر برای هر آشپزخانه به خصوص آشپزخانه‌های کوچک مناسب هستند.
  • به طور معمول هودهای مخفی در سایزی طراحی و ساخته می‌شوند که برای قرارگیری در بالای هر اجاق گازی مناسب باشد.

هود زیرکابینتی

بهترین برندها برای خرید هود مخفی

خب تا اینجا به خوبی با ویژگی‌های مهم در یک هود آشنا شده و می‌توانید متناسب با نیاز خود بهترین هود مخفی را انتخاب کنید. همچنین با مزایای هود مخفی نیز آشنا شدید. اما انتخاب هود از یک برند مناسب با قیمت مناسب نیز بسیار با اهمیت است.

خرید هود مخفی استیل البرز

استیل البرز یک برند به نام و بزرگ ایرانی است که همه نام آن را شنیده‌اید در کیفیت محصولات این برند شکی نیست و شما با اطمینان خاطر می‌توانید از این برند معتبر هود مخفی با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

خرید هود مخفی اخوان

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هود و اجاق گاز در ایران اخوان است. هودهای این برند توسط تکنولوژی‌های روز و ماشین آلات پیشرفته تولید می‌شوند.

پرفروش ترین  هود آشپزخانه اخوان H30

هود مخفی بیمکث

برند بیمکث در میان برندهای تولید کننده هود بسیار شناخته شده است. این برند هودهایی با کیفیت زیر نظر متخصصین تولید می‌کند و با تنوع در مدل‌هایی که دارد می‌تواند پاسخگوی همه نیازها باشد.

پرفروش ترین  هود بیمکث مدل b2055u

هود کن

کن  از بهترین‌ها برندهای ایرانیست. اولین تولیدکننده هود در ایران است . دارای گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش می باشد.

هود کن دارای صادرات به کشورهایی چون : عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا

کن نشانه مدیریت دقیق و موفق است که توانسته  با استفاده از زیرساخت های تولید و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری برنامه های مدیریتی، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود.

هود کن در سال ۱۳۶۲ برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی تولید کرد.

همه چیز درباره ی هود کن

امروزه هود آشپزخانه از کاربردی ترین وسایلی هستند که هر آشپزخانه ای به آن نیازمند است. هود آشپزخانه با قدرت مکش  بو و دود حاصل از غذاها را جمع آوری می کند و به بیرون منتقل میکند.شرکت کن در ابتدا کارش را با تولید و عرضه ی هود های متنوع و با کیفیت در سال 1362 شروع کرد. با توجه به استقبال فراوان از هود کن، این شرکت تصمیم به توسعه و گسترش کارش گرفت و در زمینه ی تولید لوازم آشپزخانه به یکی از موفق ترین شرکت ها تبدیل شد. هود کن از جمله هود های با کیفیتی است که به خوبی نیاز هر آشپزخانه ای را پاسخگو هستند. شرکت کن تولید کننده ی لوازم آشپزخانه از جمله گاز های رومیزی، سینک های ظرفشویی، فر تو کار و هود است. در این مطلب میخواهیم با انواع مختلف هود کن آشنا شویم و به بررسی کلی آن بپردازیم.

پرفروش ترین  هود کن جزیره مدل 1400ISLAND استیل

خرید هود مخفی لتو

در این لیست لتو تنها برند خارجی است. این برند ترکیه‌ای بوده و در ایران نیز نمایندگی فروش دارد. کیفیت در کنار طراحی‌های زیبا و منحصربفرد از ویژگی‌های این هود است.

شما می‌توایند از تمامی برندهای نام برده شده و سایر برندهای معتبر ایرانی هود مخفی مورد نظر خود را تهیه کنید. ایرانی یا خارجی بودن هود مهم نیست. مهم کیفیت است که برندهای ایرانی نیز مدل‌های با کیفیت بسیاری دارند. پس برای انتخاب بهتر است به نیازهای خود توجه کرده و سپس با توجه به بودجه ی خود مدل مناسب را انتخاب کنید.

لسیت قیمت بهترین هود مخفی برای آشپزخانه

هودهای مخفی قیمت‌های متنوعی دارد. زیرا امکانات هود، برند، طراحی هود، جنس بدنه و یارنی و خارجی بودن هود همگی در قیمت هود تاثیرگذار هستند. به علاوه بازار ایران این روزها دچار نوسان است. شما می‌توانید قیمت هودهای مخفی از برندهای معتبر را از سایت فروشگاهی یراق نما مشاهده کنید.

قیمت هود مخفی

تفاوت در اندازه هود مخفی ایرانی و خارجی

در مشخص کردن اندازه هودها کلمه‌ای به نام یونیت وجود دارد. اما وقتی از یونیت هود صحبت می‌کنیم در مدل‌های ایرانی و خارجی متفاوت است. یونیت در واقع اندازه‌ای است که محصل نصب هود باید داشته باشد. در هدهای خارجی وقتی در مشخصات هود بیان شده یونیت 80 است باید توجه کنید که اندازه هود حدود 5 تا 6 سانتی متر کوچکتر از 80 سانتی متر است. در حالی که در مدل‌های ایرانی وقتی یونیت هود 80 باشد، طول هود دقیقا 80 سانتی متر است.

طراحی هود مخفی

شاید فکر کنید طراحی و زیبایی در هودهای مخفی مهم نیست. شاید زیبایی در هودهای زیرکابینتی زیاد مهم نباشد، اما طراحی اصولی و درست بسیار مهمتر از سایر مدل‌های هود است.

به دلیل اینکه این هودها مخفی هستند و تمام قسمت های آن در زیر کابینت قرار می‌گیرد باید دسترسی به دکمه ها یا صفحه لمسی هود بسیار راحتتر باشد. در هودهای زیرکابینتی ریموت کنترل یک ویژگی بسیار کاربردی و مهم است که می‌تواند کار با هود را تا حد زیادی برای شما راحت کند. پی برای خرید بهترین هود مخفی به این نکته توجه کنید.

نکات مهم هنگام نصب و استفاده ازهود مخفی

  • ابتدا از سالم بودن هود مطمئن شوید.
  • هود را خودتان نصب نکنید.
  • نصب کار متخصصان است.
  • اصولا همه برندها نمایندگانی دارند که برای نصب می‌توانید از آنها کمک بگیرید.
  • فاصله هود از اجاق گاز باید حدود 65 تا 80 سانتی‌متر باشد.
  • سعی کنید هود مخفی را از قیمت بالا به کابینت وصل کنید.
  • برای خروج هوا کوتاهترین مسیر و کمترین زاویه را ایجاد کنید.
  • اگر طول سیم کوتاه است از رابط استفاده کرده و تا حد امکان از اضافه کردن سیم بپرهیزید.
  • لوله خروجی هود را هیچ وقت به خروجی شومینه، هواکش، لوله بخاری و … وصل نکنید.
  • روی اجاق گازی که در بالای آن هود نصب شده هیچ وق زغال آماده نکنید زیرا باعث خرابی هود می‌شود.
  • هیچ وقت روی اجاق گاز کباب پز قرار ندهید.
  • همیشه هود را از گرد و خاک و … تمیز کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم نه تنها نکات مهم برای خرید بهترین هود مخفی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.بلکه نکات مهم و کاربردی دیگری نیز بیان کردیم و ایمدواریم برایتان مفید واقع شده باشد. اگر شما نکته مفید دیگری به ذهنتان می‌رسد از طریق بخش نظرات باما در میان بگذارید.

شما می‌توانید قیمت هودهای مخفی از بهترین برندها همراه با توضیحات و بررسی کامل را در فروشگاه اینترنتی یراق نما مشاهده کنید. خرید اینترنتی هود بسیار راحتتر است و مدل‌های بیشتری نیز برای بررسی و مقایسه در اختیار دارید.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:34

شیر کنترلی یا کنترل ولو نوعی شیر است که توسط آن و یک وسیله کنترلی جانبی می توان جریان سیال را از کمترین حد ممکن تا بیشترین مقدار مجاز تنظیم کرد. معمولا شیر کنترلی از نوع آنالوگ است، مگر در برخی موارد که در ادامه اشاره خواهد شد.

شیر کنترلی بیشترین نقش را در سیستم تنظیم جریان دارد، چرا که آخرین دستگاه در مسیر تنظیم جریان می باشد. انواع مختلف شیرآلات می‌توانند به صورت شیر کنترلی استفاده شوند. شیر کنترلی کروی (گلوب)، شیر کنترلی پروانه ای، شیر کنترلی پلاگ، شیر کنترلیتوپی، شیر کنترلی دیافراگمی،شیر کنترلی زاویه ای و شیر کنترلی سه راهی از انواع شیرهای کنترلی مطرح می باشند.

شیر کنترلی برای کنترل سیال های مختلفی مانند مایعات، گاز و بخار استفاده می شود. شیر کنترلی در بسیار صنایع از جمله نفت و گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب، تولید نیرو، صنایع بهداشتی، صنایع غذایی و سایر صنایع کاربرد متنوع و گسترده ای دارد.

شیر کنترلی-کنترل ولو-پتروکالوج

برای اینکه یک شیر معمولی به یک شیر کنترلی تبدیل شود، یک اکچوئیتور (عملگر) بر روی آن سوار می شود. اکچوئیتور (عملگر)باعث می‌شود توپی، دیسک، کشو یا هر وسیله بازدارنده جریان در هر نوع شیر به تدریج مسیر جریان را باز کند یا ببندد. در تمامشیرهای کنترلی، یک سر میله مرکزی شیر به بخش بازدارنده جریان وصل می شود و سر دیگر آن به اکچوئیتور (عملگر) متصل می گردد تا کنترل جریان سیال به اکچوئیتور (عملگر) منتقل شود.

اکچوئیتور (عملگر) شیر کنترلی می تواند پنوماتیکی یا الکتریکی باشد. اکچوئیتور (عملگر)های پنوماتیکی یا بادی به دو نوع اکچوئیتور (عملگر) پنوماتیکی پیستونی و اکچوئیتور (عملگر) پنوماتیکی دیافراگمی تقسیم می شود. جریان باد از اکچوئیتور (عملگر) پنوماتیکی خرج شده و با فشار به قسمت بازدارنده شیر کنترلی، آن را باز یا بسته می کند.

اکچوئیتور (عملگر) برقی شیر کنترلی نیز به دو نوع تقسیم می شود. اکچوئیتور (عملگر) برقی موتوری و اکچوئیتور (عملگر) برقی ماژولی.شیر کنترلی بااکچوئیتور (عملگر) برقی موتوری را شیر موتوری نیز می نامند. شیر کنترلیموتوری معمولا برای حالت کاملا باز یا کاملا بسته مورد استفاده قرار می گیرد. در عین حال باید در نظر داشت که معمولاشیر کنترلی موتوری نسبت به سایر انواع شیر کنترلی عملکرد کندتری دارد.

کنترل ولو-پتروکالوج

همانگونه که قبلا هم اشاره شد، شیر کنترلی معمولا از نوع آنالوگ می باشد. ولی شیر موتوری یک شیر کنترلی دیجیتالی است و این از دیگر تفاوت های آن با سایر شیرهای کنترلی است.

شیر کنترلی آنالوگ-پتروکالوج

علاوه بر اکچوئیتور (عملگر)، شیر کنترلی معمولا به یک پوزیشنر نیز نیاز دارد تا بتوان عملکرد شیر را به صورت دقیق تنظیم کرد. پوزیشنر دستگاهی است که باعث می شود بین سیگنال فشار دریافتی از اکچوئیتور (عملگر) و وضعیت باز و بسته بودن تدریجی شیر یک نسبت مستقیم و خطی برقرار شود. به بیان دیگر، همیشه برای یک سیگنال فشار مشخص، شیر در وضعیت مشخص و یکسانی قرار می گیرد و تغییرات فشار یا هر تغییر فیزیکی دیگری در سیال یا شیر کنترلی بر روی این نسبت مشخص تاثیر ندارد.

برخی پوزیشنرها از یک مبدل الکتروپنوماتیک استفاده می کنند تا بتوان از جریان الکتریکی ورودی (عموما 4-20 میلی آمپر) برای تنظیم یک شیر کننترلی پنوماتیک به کار گرفت.

از لحاظ نوع سیگنال ورودی، پوزیشنر شیر کنترلی به دو نوع تقسیم می شود. نوع اول پوزیشنر پنوماتیکی/پنوماتیکی (P to P) است که در آن سیگنال ورودی و جریان خروجی هر دو از نوع پنوماتیک یا بادی هستند. نوع دوم پوزیشنر الکتریکی/پنوماتیکی (I to P) است که در آن سیگنال ورودی از نوع الکتریکی و جریان خروجی آن از نوع پنوماتیکی یا بادی می باشد. برای مناطق خطرناک که ممکن است با ایجاد یک جرقه انفجار عظیمی رخ دهد، پوزیشنر الکتریکی/پنوماتیکی (I to P) ضد انفجار باید انتخاب شود تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

نوع دیگری از پوزیشنر برای شیر کنترلی، پوزیشنر دیجیتالی یا SMART است که وضعیت دقیق شیر را به صورت دیجیتالی نشان می دهد.

شیر کنترلی دیجیتالی-پتروکالوج شیر کنترلی دیجیتالی-پتروکالوج

 

مزایای شیر کنترلی (Control Valve):

کارکرد اتوماتیک: یکی از مهم‌ترین مزایای ارائه‌شده توسط یک شیر کنترل این است که فرآیند باز و بسته شدن یک مایع به طور خودکار کنترل میشود. بنابراین، زمانی که این نوع دریچه‌ها در صنایع به کار گرفته می‌شوند، لازم نیست کاربران مراقب بستن یا باز کردن شیر به صورت دستی باشند.

نصب آسان: یکی دیگر از مزیت های مهم شیرهای کنترل این است که نصب آنها کاملاً آسان است. بسیاری از مردم بدون نیاز به درخواست کمک از لوله‌کش و یا تولید کننده می‌توانند بدون زحمت این شیرها را روی دریچه‌ها نصب کنند. بنابراین با نصب آسان، از نظر صرفه جویی در زمان و تلاش، به کاربران کمک میکند.

کاهش مصرف: با توجه به کارکرد خودکار این نمونه ها ، هدر رفت منابع کاهش زیادی پیدا می کند. فرقی نمی‌کند که اینها در فرآیندهای صنعتی یا تولیدی مورد استفاده قرار گیرند، یا در خانه‌ها، آن‌ها به لطف کارکرد موثر خود، از هدر رفت کمتر منابع برخوردار خواهند بود. در حقیقت ، این دریچه ها در صرفه جویی در مصرف آب بسیار مفید هستند. مطالعات نشان داده اند که شیرهای کنترل می توانند منجر به صرفه جویی در مصرف آب تا میزان 85 درصد شوند. بنابراین، آن‌ها با کاهش هدررفت این منبع گرانبها، به رفع تقاضای فزاینده ی آب کمک میکنند.

بدون گرفتگی: یکی دیگر از مزایای مهم شیرهای کنترل جریان این است که مانع از جریان سیال نمی شوند. ذرات کوچک، رسوبات، گرد و غبار و غیره جریان سیال را به علت طراحی کامل این دریچه‌ها مسدود نمی‌کنند.

دوستدار محیط زیست: مشاغل تحت فشار مداوم برای رعایت استانداردهای زیست محیطی جهانی قرار دارند. با استفاده از این شیرها، آن‌ها می‌توانند به کاهش هدر رفتن منابع طبیعی کمک کنند و همچنین میتوانند با استفاده درست از این ابزار از نظر اکولوژیکی دوستدار طبیعت نیز شوند.

افزایش بازده مالی: وقتی منابع به طور مؤثر مورد استفاده قرار گیرند ، کسب و کارها در موقعیتی قرار میگیرند که تغییرپذیری فرآیند را کاهش دهند. این امر در نهایت به دستیابی به یک مزیت استراتژیک و افزایش بازده مالی کمک می‌کند.

صرفه جویی پول آسانتر میشود: هنگامی که از شیرهای کنترلی در شیر آب استفاده شود ، در حفظ آب بسیار کمک می کند. این بدان معنی است که افراد می توانند با استفاده از این شیرهای کنترلی در خانه ها ، دفاتر یا کارخانه های خود ، از جنبه آب و فاضلاب پول پس انداز کنند.

کنترل ولو-پتروکالوج

انواع کنترل ولو

کنترل ولو در انواع و اشکال مختلف به تولید می رسد.آنها را می توان به روش های مختلف طبقه بندی کرد. بر اساس:

(الف) عملکرد

(ب) تعداد دیسک

ج) تغییرات جریان

 

(الف) انواع شیر کنترل بر اساس عمل:

کنترل ولو می تواند از طریق محرک های پنوماتیک کار کند که به دو صورت می باشد:

١.فشار هوا برای باز شدن

٢.فشار هوا برای بستن

آنها به گونه ای طراحی شده اند که در صورت خرابی منبع تغذیه ، بسته به نیاز ایمنی فرآیند ، کنترل ولو کاملاً باز یا بسته می شود.

به عنوان مثال ، اگر از کنترل ولو برای کنترل جریان بخار یا سوخت استفاده شود ، در صورت قطع شدن هوا ، کنترل ولو باید کاملاً خاموش شود. از طرف دیگر ، اگر کنترل ولو در حال انتقال آب خنک کننده به یک راکتور باشد ، جریان در شرایط اضطراری باید حداکثر باشد.

 

(ب) انواع کنترل ولو بر اساس تعداد دیسک ها:

کنترل ولو را می توان از نظر تعداد دیسک های موجود نیز مشخص کرد

١.کنترل ولو تک نشیمن گاه

٢.کنترل ولو با دو نشیمن گاه

مزیت این نوع کنترل ولو این است که می توان آن را کاملاً باز یا بسته کرد و از 0 تا 100٪ تغییر جریان ایجاد کرد. اما با نگاهی به ساخت آن ، به دلیل افت فشار از طریق روزنه ، یک نیروی رو به بالا در ناحیه روزنه وجود دارد و در نتیجه ، نیروی مورد نیاز برای حرکت سوپاپ در برابر این رانش به سمت بالا نیز زیاد است.

بنابراین این نوع کنترل ولو برای دبی کم مناسب تراست. از طرف دیگر ، دو دیسک در یک شیر با دو نشیمن گاه قرار دارد. جریان در ناحیه یک دیسک به سمت بالا و در دیسک دیگر به سمت پایین حرکت می کند.

اما کنترل ولو دارای دو دیسک از یک عیب رنج می برد. به دلیل تفاوت دمای ساقه و نشیمن سوپاپ ، نمی توان جریان را به طور کامل قطع کرد.

 

(ج) تغییرات جریان

 چگونگی تغییر سرعت جریان با حرکت یا بلند شدن ساقه را توصیف می کند. شکل دیسک کنترل ولو در درجه اول تغییرات جریان را تعیین می کند. با این حال ، طراحی و شکل کنترل ولو نیز تاثیرگذار است.

شیر گلوب یا Globe Valve یا شیر های کروی

شیرهای دروازه ای Gate Valve

شیرهای پروانه ای Butterfly Valve

شیرهای توپی Ball Valve

همگی می توانند نقش یک کنترل ولو را بازی کنند.

 

مقایسه انواع کنترل ولو

در مورد مقایسه انواع کنترل ولو می توان گفت به طور کلی عملکرد یکسانی دارند ولی از لحاظ ساختمان و طراحی متفاوت هستند. انواع کنترل ولو برای کار کردن نیاز به نیروی محرکی دارند که از طریق برق تامین می شود.

کاربرد های مهم کنترل ولو چیست؟

کنترل ولو کارکرد های مهم و گوناگونی دارد و از عناصر مهم سازنده سیستم های کنترل صنعتی است. به طور کلی ، کنترل ولو سرعت مایعاتی مانند مواد شیمیایی ، گاز یا بخار را کنترل می کند. کنترل ولو این کار را با تغییر اندازه میزان عبور جریان بر اساس سیگنال های کنترل کننده انجام می‌دهد . با انجام این کار می توان مقادیر فرآیندهایی مانند دما و فشار را کنترل کرد.

یکی از کاربردهای کنترل ولو نقش آن در سیستم های کنترل کیفیت است.

کنترل ولو نقشی اساسی در بحث ایمنی صنایع و کارخانه جات ایفا می کند.

3 نکته مهم در رابطه با کنترل ولو

١.کنترل ولو بخشی جدا نشدنی و مهم در کنترل کیفیت محصول ، نگهداری تجهیزات و ایمنی است.

٢.در حالی که عناصر مختلفی برای مدیریت کیفیت وجود دارد ، کنترل ولو بخشی از سیستم است که جلو تر از سایر عناصر وارد عمل می شود.

٣.فرمان کنترل ولو ممکن است برقی و یا هیدرولیکی باشد.

 

قیمت کنترل ولو بر اساس پارامترهای دقیق و تخصصی تعیین می شود که سایز، جنس بدنه و طراحی ساختمان کنترل ولو بخشی از این پارامترها هستند

 

در عکس های زیر مشخصات فنی کنترل ولو به خوبی مشخص می شود:

مشخصات فنی کنترل ولو-پتروکالوج

مشخصات فنی کنترل ولو-پتروکالوج

خلاف ساختار پیچیده ای که یک کنترل ولو می تواند داشته باشد نحوه عملکرد کنترل ولو ساده به نظر می رسد.

یک کنترل ولو، به راحتی و با استفاده از یک مکانیزم ساده و یک رله، مسیر جریان را کنترل می‌کند.

در کنترل ولو معمولا با استفاده از پوزیشنر و ترانسمیترهای مختلف،فشاری بین 3 تا 15 psig را برای عملگرِ ولو فراهم می‌شود.سپس متناسب با این فشار، کنترل ولو کمی باز یا بسته می شود.

پوزیشنر کنترل ولو

پوزیشنر کنترل ولو (Valve Positioner) رابط میان ولو و سیستم فرمان (نیوماتیکی یا الکترونیکی) می‌باشد و مانند یک تثبیت‌کننده مکانیکی و بافر نیوماتیکی عمل می‌نماید.

از مهمترین دلایل کاربرد پوزیشنر در کنترل ولو می توان از:

 وجود فشار زیاد و همچنین ویسکوزیته زیاد سیال مورد کنترل،  وجود اصطکاک در مکانیزم کنترل ولو به واسطه آب بندی گلوگاه شیر و حذف تاخیر زمانی نام برد.

اجزای کنترل ولو

یک کنترل ولو از اجزای زیاد و متراکمی تشکیل شده که نشان از ساختار مهندسی آن دارد. عکس زیر نمایانگر خوبی از اجزای یک کنترل ولو است.

اجزای کنترل ولو-پتروکالوج

نحوه انتخاب کنترل ولو

موارد مهم در انتخاب یک کنترل ولو به شرح زیر می باشد:

۱- CV (میزان عبور سیال از ولو را که نشان دهنده حجم در واحد زمان میباشد)

۲- سایزینگ ولو

۳- سیال داخل مسیر ( خورندگی)

۴- فشار و اختلاف فشار موجود

۵- غلظت و مختصات سیال

۶- نشتی ولو (Leakage)

۷- اغتشاش سیال

۸- دمای سیال

۹- قیمت نهایی کنترل ولو

 

کنترل ولو از جمله اجزای یک سیستم است که حضور آن همیشه ضروری خواهد بود. یک کنترل ولو قبل از هر سیستم کنترلی دیگری می تواند مشکلات را شناسایی و مرتفع کند.

پترو کالوج تامین کننده و عرضه کننده انواع کنترل ولو در سراسر کشور است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش کنترل ولو و یا دریافت آخرین قیمت می‌توانید به وبسایت پترکالوج مراجعه کنید.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 100 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:32

درب اتوماتیک یا درب های برقی از بهترین انتخاب ها برای محیط های مسکونی و اداری و تجاری می باشند که دارای تنوع بالایی بوده و تاثیر بالایی نیز بر زیبایی نما و امنیت محیط دارند. با توجه به تقاضای زیادی که برای درب اتوماتیک تبریز وجود دارد.درب اتوماتیک تبریز

قیمت درب اتوماتیک تبریز

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که اغلب افراد در زمان خرید درب های اتوماتیک به آن توجه دارند، قیمت و هزینه ای می باشد که باید پرداخت کنند. لازم به ذکر است که قیمت درب اتوماتیک تبریز ثابت نبوده و بر اساس فاکتورهای مختلف تغییرات زیادی در آن به چشم میخورد. از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که می توانند منجر به افزایش یا کاهش قیمت این درب ها شوند می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

نوع درب اتوماتیک

تنوع در درب های اتوماتیک بسیار زیاد می باشد، به طوریکه برخی دارای بدنه شیشه ای بوده و برخی فلزی هستند. به همین دلیل و با توجه به نوع درب و متریال به کار رفته برای ساخت بدنه آنها، قیمت نیز تغییر خواهد کرد. علاوه براین، برخی از درب ها کشویی و لولایی بوده و گروه دیگر کرکره های برقی می باشند که همگی از نظر قیمت با هم متفاوت هستند.

درب اتوماتیک تبریز

اپراتور و موتور درب اتوماتیک تبریز

درب های اتوماتیک نیروی لازم برای باز و بسته شدن را از موتورهای نصب شده بر روی آنها تامین می کنند. این موتورها دارای برندهای مختلفی بوده و از نظر قابلیت ها و میزان قدرت تحمل وزن با هم تفاوت زیادی دارند. برند تولید کننده موتور و همچنین نوع آن و اپراتور درب از دیگر فاکتورهایی می باشد که می تواند در گران یا ارزان بودن درب اتوماتیک تاثیرگذار باشد.

از دیگر فاکتورهایی که در قیمت گذاری درب های برقی موثر می باشند می توان به اندازه و ابعاد درب اشاره نمود. با افزایش اندازه درب به متریال بیشتری برای ساخت بدنه درب نیاز می باشد و بر همین اساس نیز قیمت آنها رشد خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که تجهیزات مختلف درب از قبیل موتور و اپراتور و حتی ورق و شیشه به کار رفته در بدنه درب در بسیاری از مواقع متعلق به برندهای خارجی می باشند. به همین دلیل نوسانات موجود در نرخ ارز می تواند به شدت بر قیمت این درب ها اثر بگذارد.

درب اتوماتیک تبریز

نکات مهم در خرید درب اتوماتیک تبریز

تنوع در درب های اتوماتیک در تبریز بسیار زیاد می باشد و هر یک ویژگی های خاص خود را دارا هستند. علاوه براین، این درب ها همگی ممکن است گزینه مناسبی برای محیط مورد نظر شما نباشند. لذا لازم است در خرید درب اتوماتیک تبریز به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید:

  • به میزان مقاومت موتور و اپراتور درب در برابر شرایط محیطی و دمایی دقت کنید. با توجه به شرایط آب و هوایی و دمای منطقه ای که قصد نصب درب اتوماتیک را دارید، گزینه های مناسب و مقاوم را انتخاب و خریداری نمایید.
  • هر یک از اپراتورها و موتورهای نصب شده بر روی درب های کرکره ای و اتوماتیک تعداد ترددهای محدودی را پشتیبانی می کنند. به همین دلیل لازم است در زمان خرید حتما به تعداد تردد مورد نظر توجه داشته و بر همین اساس گزینه های مناسب را انتخاب کنید.
  • به کیفیت جنس بدنه درب و میزان ضخامت و قدرت تحمل در برابر ضربه و شریط دمایی دقت کنید. این مساله در تمام درب های کرکره ای و درب های کشویی و لولایی اهمیت بسیار بالایی داشته و تاثیر مستقیم بر طول عمر درب خواهد داشت.
  • برای خرید درب اتوماتیک تبریز مراکز معتبر را انتخاب کنید. با انتخاب مراکز معتبر برای خرید درب از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره مند خواهید شد که تا حد زیادی تضمین کیفیت درب به شمار می روند. علاوه براین، با خرید از نمایندگی ها فرآیند نصب درب توسط افراد متخصص انجام خواهد شد.

تعمیر درب اتوماتیک در تبریز

تعمیر درب اتوماتیک بسیار تخصصی بوده و بررسی موتور و اپراتور آن نیاز به مهارت و تجربه و دانش در این زمینه دارد. لذا پیشنهاد می کنیم تعمیر درب اتوماتیک در تبریز را به نمایندگی های این درب ها بسپارید، چون تعمیر بدون تخصص در نهایت منجر به خسارت مالی زیادی خواهد شد. علاوه براین، نمایندگی های معتبر خدمات پس از فروش ارائه داده و برای تعمیر نیز از قطعات اصل استفاده خواهند کرد.

درب اتوماتیک تبریز

مزایای استفاده از درب اتوماتیک تبریز

برخلاف گذشته، در حال حاضر بسیاری از محیط های مسکونی، تجاری و ادارات و سازمان ها به درب های برقی مجهز شده اند که دلایل زیادی برای این انتخاب نسبت به درب های دستی و معمولی وجود دارد که عبارتند از:

  • کنترل و باز و بسته شدن آسان درب بدون نیاز به اپراتور انسانی
  • اعمال محدودیت های عبور و مرور بیشتر با اتصال درب به سیستم های کنترل تردد و کارت خوان ها
  • کاهش مصرف انرژی با بسته شدن اتوماتیک درب های برقی در محیط های تجاری و مراکز خرید
  • ایجاد نمایی مدرن برای ساختمان های مسکونی و تجاری
  • جلوگیری از سرقت و افزایش امنیت
  • جلوگیری از انتشار بیماری و ویروس با نصب درب های برقی در ورودی بیمارستان و مراکز درمانی
  • جلوگیری از ایجاد ترافیک با نصب درب اتوماتیک پارکینگی

خرید و فروش درب اتوماتیک تبریز

با توجه به کاربرد بسیار زیاد درب های برقی و مزایای متعددی که این درب ها به همراه دارند، نوین دُر انواع مختلف این درب ها از قبیل کرکره برقی، درب های شیشه ای و غیره را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. این مجموعه در خرید و فروش درب اتوماتیک تبریز علاوه بر تنوع بالا به قیمت محصولات نیز توجه داشته و منصفانه ترین نرخ ها را با توجه به جنس بدنه و اندازه و ابعاد درب ها ارائه می دهد.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:28

کرکره برقی از محصولات بسیار پرمصرف و ایمنی می باشد که از آن ها به طور معمول در رول کردن یک پنجره، درب های ورودی ساختمان، درب مغازه ها، پارکینگ ها، فروشگاه ها و… استفاده می شود و بر اسا س جنس تیغه (ورقه های آلومنیومی) ، وزن تیغه ،رنگ، لیبل و یا برچسب زده شده روی تیغه ها (برای شناخت کیفیت تیغه) و موتوری که استفاده می شود، در دسته های متنوع و مختلفی قرار می گیرند.

کرکره برقی

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی از محصولات بسیار پرمصرف و ایمنی می باشد که از آن ها به طور معمول در رول کردن یک پنجره، درب های ورودی ساختمان، درب مغازه ها، پارکینگ ها، فروشگاه ها و… استفاده می شود و بر اسا س جنس تیغه (ورقه های آلومنیومی) ، وزن تیغه ،رنگ، لیبل و یا برچسب زده شده روی تیغه ها (برای شناخت کیفیت تیغه) و موتوری که استفاده می شود، در دسته های متنوع و مختلفی قرار می گیرند.

کاربرد کرکره برقی چیست؟

  • نصب درب کرکره برقی مغازه ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری
  • استفاده از کرکره برقی در پارکینگ منازل و محیط های مسکونی
  • نصب کرکره های پلی کربنات و شیشه ای مرغوب در ورودی بانک ها، صرافی ها
  • نصب و استفاده در ورودی ساختمان های اداری و آموزشی
  • و…

دسته بندی محوصلات کرکره برقی به چه صورت است؟

  1. کرکره رول گیتر
  2. کرکره برقی پلی کربنات شفاف
  3. کرکره برقی پارکینگ
  4. کرکره برقی آلومینیومی
  5. کرکره برقی فولادی
  6.  کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  7. کرکره برقی صوتی

چه نکاتی را هنگام خرید کرکره برقی باید رعایت کرد؟

در خرید کرکره برقی لازم است به چند نکته مهم توجه شود تا در نهایت بهترین خروجی دریافت گردد:

  • موتور به کار رفته در درب باید با وزن آن و همچنین میزان تردد ها و شرایط محیط کاملا سازگار باشد
  • در انتخاب هر یک از انواع درب های پلی کربنات، آلومینیومی و گالوانیزه به کیفیت تیغه ها توجه شود.
  • قابلیت های درب در شرایط قطع جریان برق بررسی گردد. بعضی از انواع موتورهای به کار رفته در این درب ها دارای UPS می باشند.

دسته بندی محوصلات کرکره برقی به چه صورت است؟

همان طور که در موارد فوق به آن اشاره مستقیمی داشتیم، از این محصولات به عنوان محصولات بسیار خاص، شیک، ایمن و مدرنی در اماکن عمومی مانند فروشگاه ها، پاساژ ها، مغازه ها، پارکینگ ها و… استفاده می شود و به دسته بدی های زیر تقسیم بندی خواهند شد:

 

1- کرکره رول گیتر

کرکره برقی رول گیتر از خانواده کرکره های برقی می باشد که به تازگی وارد بازار کار شده و توانسته است محبوبیت نسبتا مناسبی را در بین افراد به دست آورد،

این درب نیز همانند سایر درب ها دارای مزایا و معایب مصرف است که قصد داریم در ادامه به معرفی کامل تر و دقیق تر کرکره رول گیتر بپردازیم.

 

 

کرکره رول گیتر

2- کرکره برقی پلی کربنات شفاف

کرکره پلی برقی کربنات شفاف برای افرادی که به زیبایی و امنیت محل زندگی و یا کسب و کار خود اهمیت می دهند

بسیار بسیار مناسب است،

همچنین این محصول از جمله محصولات بسیار مقاوم و بادوامی بوده

که از ویژگی های ممتازی همانند شفاف بودن، قابلیت ضد حریق و نسوز بودن برخوردار است

و از این منظر توانسته است بازار بسیار پر رقیب و ایمنی را برای مشتریان خود فراهم سازد.

لازم به ذکر است که کرکره پلی کربنات شفاف در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع و مختلفی موجود می باشد

و شما عزیزان می توانید بر اساس نوع رنگ ساختمان خود هر کدام از رنگ ها و مدل های موجود در بازار را

به سبک و سیاق خود انتخاب کنید.

انواع کرکره پلی کربنات _کرکره رول گیتر

3- کرکره برقی پارکینگ

به طور معمول از کرکره پارکینگ به عنوان درب اصلی ساختمان و یا به عنوان درب دوم

و برای کنترل و جلوگیری از ورود برخی از افراد به درون ساختمان نصب می گردد،

باید توجه داشته باشید که نحوه نصب کرکره پارکینگ به عنوان درب اصلی، درب دوم

و یا درب رمپ به هیچ عنوان تغیییری در نحوه نصب و اتصال تجهیزات آن نخواهد داشت،

چنانچه قصد داشته باشید از این درب در مقایسه با درب آهنی و نصب جک برقی پارکینگ یک مورد را انتخاب کنید،

ما به شما عزیزان خرید کرکره پارکینگ را معرفی خواهیم کرد

زیرا به دلیل رنگ آمیزی و موتور متصل به خود از مدل مشابه خود بسیار سریع تر نصب شده

و از لحاظ مالی نیز بسیار مقرون به صرفه تر است.

کرکره برقی پارکینگ

4- کرکره برقی آلومینیومی

کرکره آلومینیومی یکی از پر مصرف ترین نوع کرکره می باشد.

این کرکره ها در سابز ها و قطر های مختلفی ساخته می شوند.

و امروزه در سراسر ئنی مشتریان خاص خود را دارند.

مزیت کرکره آلومینیومی نسبت به نوی آهنی آن سبکتر شدن وزن کرکره می باشد.

همچنین آلومینیوم در برابر هوا و رطوبت مقاوم است و زنگ نمی زند.

 

5- کرکره برقی فولادی

کرکره فولادی امروزه با نام کرکره ضد سرقت نیز شناخته می شود.

و جنس آن آهن آبکاری شده یا همان گالوانیزه می باشد.

این کرکره ها مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و ضربه دارند،

و بیشتر مناسب برای طلا فروشی ها و صرافی ها می باشند.

نسل جدید این کرکره ها بسیار کم صدا تر نسبت به مدل های قبلی آن هستند.

قیمت کرکره فولادی حدود 2 تا 3 برابر بیشتر از کرکره های آلومینیومی هستند.

و ار نظر ظاهر نیز تنوع کرکره های آلومینیمی را ندارند.

کرکره برقی فولادی | تیغه کرکره فولادی

6- کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

تیغه های کرکره گالوانیزه فوم دار از جنس آلومینیوم ساخته میشود.

تفاوت این کرکره ها با کرکره های آلومینیومی این است که،

درون کرکره گالوانیزه فوم پلی اورتان تزریق می شود.

این فوم به انعطاف کرکره و عایق صدا و حرارت بودن آن کمک می کند.

این کرکره ها در صورتی که از مواد درجه یک ساخته شوند کیفیت خوبی ارائه می دهند.

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

7- کرکره برقی صوتی

کرکره های صوتی عایق صدا هستند و کمترین آلودگی صوتی را ایجاد می کنند.

درون این کرکره ها از فوم پر می شود که علاوه بر عایق صدا، عایق حرارت نیز می شوند.

که این خود موجب صرفه جویی در انرژی و سرمایش و گرمایش می باشد.

 

انواع کرکره برقی

لازم است بدانیم کرکره برقی یکی از انواع درب های مورد استفاده در ورودی پارکینگ ها و فروشگاه ها و مراکز تجاری می باشد که زیر مجموعه ای از درب های اتوماتیک به شمار می رود. این درب ها را می توان بر اساس جنس ورق های به کار رفته در آنها و همچنین نوع موتور و نحوه و مکانیزم کنترل و باز و بسته شدن به گروه های مختلفی تقسیم بندی نمود. نوین دُر؛ ارائه دهنده انواع درب اتوماتیک در ادامه به معرفی انواع کرکره برقی و هر آنچه که باید درباره قیمت و نحوه نصب و موارد مهم در خرید آنها بدانید اشاره خواهد داشت.

کرکره برقی

 

از گذشته تا امروز استفاده از درب های کرکره ای برای مغازه ها و فروشگاه ها کاربرد بسیار زیادی داشته و دارد. این درب ها از تیغه های آلومینیومی و فلزی و گاها پلی کربنات تشکیل شده اند که در لابه لای آنها نیز از زوار یا لوله برای جمع شده آسان آنها استفاده میشود. تفاوت اصلی در نسل جدید با نسل های قبلی این درب ها، نحوه باز و بسته شدن آنها می باشد. همان طور که از نام کرکره های نسل جدید مشخص است، انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن و کنترل این درب ها از برق تامین شده و امکان کنترل درب از راه دور از طریق ریموت وجود دارد. البته لازم به ذکر است که این درب ها از نظر جنس و متریال به کار رفته برای هر تیغه نیز با هم تفاوت زیادی دارند و در نمونه های امروزی می توان کرکره های شفاف و شیشه ای بسیار لوکس و مدرن را مشاهده نمود.

کاربرد کرکره برقی

با توجه به تغیراتی که در جنس ورق های به کر رفته در این درب ها و همچنین مکانیزم های امنیتی که برای آنها در نظر گرفته شده است، در دنیای امروز کرکره های برقی در محیط های مختلفی می توان استفاده نمود که برخی از آنها عبارتند از:

  • نصب درب کرکره برقی مغازه ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری
  • استفاده از کرکره برقی در پارکینگ منازل و محیط های مسکونی
  • نصب کرکره های پلی کربنات و شیشه ای مرغوب در ورودی بانک ها، صرافی ها
  • نصب و استفاده در ورودی ساختمان های اداری و آموزشی

کرکره برقی

انواع کرکره برقی

همان طور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، کرکره های اتوماتیک را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی تقسیم بندی نمود. از مهم ترین این فاکتورها می توان به نوع موتور و همچنین جنس تیغه ها اشاره نمود.

انواع درب کرکره ای بر اساس موتور

درب کرکره ای با موتور ساید

از بهترین و شناخته شده ترین موتورهای به کار رفته برای درب های کرکره ای می توان به موتورهای ساید اشاره نمود. این موتور قدرت بسیار بالایی داشته و قادرند درب هایی با وزن 1500 کیلوگرم را براحتی و بدون اختلال در نحوه عملکرد کنترل کنند. به همین دلیل درب های کرکره ای دارای موتور ساید بیشتر برای محیط های صنعتی و ورودی کارخانجات استفاده میشوند.

درب کرکره ای با موتور تیوبلار

این گروه از کرکره ها دارای موتورهایی به شکل لوله و تیوب می باشند که در بلای درب قرار گرفته و فضای بسیار اندکی اشغال می کند. این موتورها برخی دارای سیستم برق اضطراری و باطری پشتیبان بوده و برخی از چنین امکانی برخوردار نمی باشند. به منظور کاهش قیمت خرید کرکره برقی و استفاده از آنها در ورودی پارکینگ های مسکونی و تجاری می توان گزینه هایی را انتخاب نمود که دارای موتور تیوبلار هستند.

انواع درب کرکره ای بر اساس جنس

از دیگر فاکتورهای بسیار مهمی که می توان برای تقسیم بندی درب های کرکره ای استفاده نمود، جنس ورق و تیغه های به کار رفته در درب می باشد. از رایج ترین و کاربردی ترین انواع درب های کرکره برقی می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

کرکره برقی

کرکره برقی پلی کربنات

از مدرن ترین انواع کرکره های موجود در بازار می باشند که به کرکره های شفاف یا شیشه ای نیز معروف می باشند. ورق های پلی کربنات به کار رفته در این درب ها بسیار مقاوم بوده و افزایش و کاهش ناگهانی دما و همچنین برخورد موانع با وزن سنگین به آنها آسیبی وارد نمی کند. این درب ها به گونه ای طراحی میشوند که بین تیغه ها از غضروف های آلومینیومی و گاهی از لوله های استیل استفاده میشود.

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

تیغه های به کار رفته در این درب ها دو لایه از ورق های گالوانیزه می باشند که در بین آنها نیز از فوم های مخصوص استفاده میشود. استفاده از فوم در بین دو تیغه منجر به افزایش مقومت درب و همچنین عایق شدن آنها در برابر صدا و دما میگردد.

کرکره آلومینیومی

از قدیمی ترین و رایج ترین و البته ارزان ترین انواع درب های کرکره ای می باشند که در درب های قدیمی نیز کاربرد زیادی داشته اند. این درب ها مقاومت مناسبی در برابر ضربه و شرایط دمایی داشته و تیغه های 6، 8، 10 و 12 و 14 سانتی در ساختارشان به کار می رود.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:27

قیمت انواع کرکره برقی و عوامل تاثیرگذار بر آن

قیمت کرکره برقی یکی از موارد بسیار مهم در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین گزینه برای نصب در ورودی پارکینگ منازل مسکونی، مغازه ها و مکان های تجاری و اداری می باشد. با توجه به تنوع بالایی که در این نوع درب وجود دارد، فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت آن نقش دارند که اطلاع از هر یک می تواند شرایط را برای انتخاب درب بهتر فراهم نماید.

کرکره برقی،قیمت کرکره برقی

چه مواردی بر قیمت کرکره برقی تاثیر میگذارد؟

از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که می تواند در گران یا ارزان بودن قیمت درب های کرکره برقی نقش داشته باشد، نوع آن است. انواع مختلف این درب ها را می توان بر اساس جنس تیغه ها و همچنین نحوه اتصال آنها به هم (تک پل، دو پل و لاستیک خور و غیره) تقسیم بندی نمود که از نظر قیمت با هم تفاوت بسیار زیاد دارند.

قیمت درب کرکره برقی سکشنال به چه صورت است؟

از مدرن ترین نمونه درب های کرکره ای می توان به نوع سکشنال اشاره نمود که در زمان جمع شدن، زیر سقف قرار گرفته و فضای بسیار اندکی را اشغال خواهد کرد. با توجه به ویژگی های فنی موجود در این نوع درب از قبیل مجهز بودن به چشم های فتوالکتریک، ضد سرقت بودن و عایق صدا و دما و همچنین استفاده از موتورهای ساید، قیمت این نوع درب نسبت به سایر گزینه ها نسبتا گران تر می باشد.

چه عواملی بر قیمت کرکره برقی اثر میگذارد؟

نوع درب کرکره ای ، نوع موتور درب کرکره برقی  ، اندازه و ابعاد درب و تیغه و…

طریق قیمت گذاری کرکره برقی به چه صورت است؟

با توجه به فاکتورهای مختلفی که به آن اشاره شد، برای قیمت گذاری کرکره برقی می توان رابطه زیر را در نظر گرفت:

عرض دهانه درب * (ارتفاع+ 30 سانتی متر) * قیمت روز تیغه + قیمت موتور+قیمت شفت+ هزینه نصب درب

** نکته بسیار مهم در این رابطه، اندازه گیری دهانه درب می باشد که بعد و قبل از آهن کشی این مقدار و نحوه اندازه گیری آن کاملا متفاوت بوده و توسط افراد متخصص باید انجام شود.

قیمت انواع کرکره برقی

از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که می تواند در گران یا ارزان بودن قیمت درب های کرکره برقی نقش داشته باشد، نوع آن است. انواع مختلف این درب ها را می توان بر اساس جنس تیغه ها و همچنین نحوه اتصال آنها به هم (تک پل، دو پل و لاستیک خور و غیره) تقسیم بندی نمود که از نظر قیمت با هم تفاوت بسیار زیاد دارند. از رایج ترین انواع این درب ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قیمت درب کرکره برقی آلومینیومی

استفاده از درب های آلومینیومی از گذشته تا امروز به دلایل مختلفی از قبیل ضد زنگ و ضد خراش بودن آنها و همچنین مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی و قیمت مناسب در محیط های مسکونی و تجاری مورد توجه قرار گرفته اند.

از مهم ترین مواردی که در تعیین قیمت درب کرکره ای آلومینیومی نقش دارد، اندازه و نوع تیغه های آن می باشد. اندازه های استاندارد در نظر گرفته شده برای تیغه های آن 6، 8، 10، 12 و 14 سانتی متر بوده و به صورت تک پل و دو پل و همچنین لاستیک خور در دسترس می باشند. نوع دو پل این درب ها قیمت بالاتری داشته و با افزایش سایز درب قیمت نهایی آن نیز گران تر خواهد شد.

درب کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

همان طور که از نام این درب ها مشخص است، بدنه آنها از ورق های گالوانیزه تشکیل شده است و در لابه لای دو ورق بالا و پایین آن از فوم استفاده میشود. از مهم ترین ویژگی های این درب ها می توان به استحکام بالا و عایق صدا بودن آنها نسبت به درب های آلومینیومی اشاره نمود. قیمت درب کرکره ای گالوانیزه با توجه به ضخامت تیغه های آن و همچنین نوع و درجه کیفیت فوم به کار رفته متغیر بوده و هر چه ضخامت تورق بیشتر و کیفیت فوم بالاتر باشد، به همان نسبت نیز گران تر خواهد بود.

کرکره برقی،قیمت کرکره برقی

قیمت درب کرکره برقی سکشنال

از مدرن ترین نمونه درب های کرکره ای می توان به نوع سکشنال اشاره نمود که در زمان جمع شدن، زیر سقف قرار گرفته و فضای بسیار اندکی را اشغال خواهد کرد. با توجه به ویژگی های فنی موجود در این نوع درب از قبیل مجهز بودن به چشم های فتوالکتریک، ضد سرقت بودن و عایق صدا و دما و همچنین استفاده از موتورهای ساید، قیمت این نوع درب نسبت به سایر گزینه ها نسبتا گران تر می باشد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کرکره برقی

در قیمت گذاری کرکره های برقی فاکتورهای مختلفی موثر می باشند و تنها جنس و نوع درب در آن نقش ندارد. در حالت کلی می توان مهم ترین فاکتورهای موثر بر قیمت کرکره برقی را به شرح زیر بیان کرد:

نوع درب کرکره ای

همان طور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، نوع درب و جنس تیغه های آن تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی آنها خواهد داشت. ضد زنگ و ضد خش بودن درب، میزان مقاومت آنها در برابر آتش سوزی و ضربه و همچنین تجهیزات جانبی و امنیتی نصب شده بر روی درب همگی می توانند تاثیر بالایی در قیمت داشته باشند. به عنوان مثال، درب های پلی کربنات که به درب های شفاف نیز شهرت دارند، علاوه بر زیبایی ظاهری و دوام و استحکام بالا، نسبت به نوع آلومینیومی گران تر می باشد.

کرکره برقی،قیمت کرکره برقی

نوع موتور درب کرکره برقی

از دیگر فاکتورهایی که نه تنها بر قیمت درب کرکره برقی، بلکه بر کیفیت آن نیز نقش مهمی دارد، موتور به کار رفته در آن می باشد. در حالت کلی دو نوع موتور برای درب های کرکره برقی استفاده میشود که شامل ساید و توبولار می باشد. موتورهای توبولار مقاومت بسیار بالایی نسبت به نوع ساید داشته و برای درب های سنگین مورد استفاده قرار میگیرند.

در مقابل، موتورهای ساید که کوچک و سبک می باشند، قیمت ارزان تری داشته و برای درب هایی با وزن متوسط می توان از آنها استفاده نمود. توجه داشته باشید که برند تولید کننده موتور نیز بر قیمت آنها تاثیر بسیار زیادی دارد.

اندازه و ابعاد درب و تیغه

این کاملا طبیعی است که هر چه اندازه و ابعاد درب و ورق و تیغه های به کار رفته در آن بیشتر باشد، قیمت درب نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با افزایش اندازه و ابعاد درب میزان متریال به کار رفته برای آن بیشتر میشود و به همین دلیل در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. البته لازم به ذکر است که قیمت تیغه های به کار رفته برای درب ها در بازار فعلی با نوسانات بسیار زیادی مواجه بوده و به همین دلیل نرخ ثابتی برای هیچ یک از این درب ها وجود نداشته و به روز محاسبه می گردد.

علاوه بر موارد فوق، فاکتورهایی مانند آهن مورد استفاده در زمان نصب و همچنین برند تجهیزات به کار رفته در درب (داخلی یا خارجی) همگی می توانند در قیمت تاثیر بالایی داشته باشند.

طریق قیمت گذاری کرکره برقی

با توجه به فاکتورهای مختلفی که به آن اشاره شد، برای قیمت گذاری کرکره برقی می توان رابطه زیر را در نظر گرفت:

عرض دهانه درب * (ارتفاع+ 30 سانتی متر) * قیمت روز تیغه + قیمت موتور+قیمت شفت+ هزینه نصب درب

** نکته بسیار مهم در این رابطه، اندازه گیری دهانه درب می باشد که بعد و قبل از آهن کشی این مقدار و نحوه اندازه گیری آن کاملا متفاوت بوده و توسط افراد متخصص باید انجام شود.

با توجه به اینکه در قیمت هر یک از فاکتورها نوسانات زیادی در بازار وجود دارد و قیمت نصب کاملا متغییر می باشد، پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت درب کرکره برقی به وبسایت نوین دُر مراجعه کنید. این مجموعه انواع درب های کرکره برقی وارداتی و صادراتی را در مجموعه محصولات خود قرار داده و کیفیت بالا و قیمت مناسب را با هم تلفیق نموده است

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 82 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:26

کرکره برقی رول گیتر

کرکره برقی رول گیتر

کرکره رول گیتر چیست و چه کاربردی دارد؟

کرکره رول گیتر یا کرکره امنیتی یکی از مدرن ترین انواع کرکره برقی می باشد که به دلیل سطح بالای مقاومت آن در برابر ضربه و برش از تقاضای زیادی برخوردار است. این کرکره ها شباهت زیادی به کرکره پلی کربنات دارد و می توان گفت تفاوت آنها در جنس و نوع میله هایی می باشد که در بین تیغه ها به کار رفته است.

کرکره رول گیتر چیست؟

استفاده از کرکره های دستی و برقی در محیط های تجاری و سر در مغازه ها و فروشگاه ها از گذشته تا امروز کاربرد زیادی داشته و دارد. به منظور تلفیق زیبایی و امنیت در این درب ها، نمونه های متنوعی توسط برندهای مختلف طراحی و ارائه شده اند که از شناخته شده ترین آنها می توان به کرکره رول گیتر اشاره نمود. یکی از مهم ترین ویژگی های این کرکره ها می توان به غلتک های آن اشاره نمود که در قسمت بالا کرکره وجود دارند. این غلتک ها داخل ریل قرار گرفته و تاثیر بسزایی در افزایش امنیت کرکره دارند. لازم به ذکر است که استفاده از این غلتک ها باعث میشود تا نتوان کرکره را از جای خود براحتی خارج نمود و در نتیجه ضریب ایمنی کرکره رویل گیتر را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

کرکره رول گیتر

انواع کرکره رول گیتر

کرکره های رول گیتر را می توان بر اساس جنس تیغه ها و همچنین نوع موتور به گروه های مختلفی تقسیم بندی نمود که عبارتند از:

کرکره ضد سرقت با تیغه آلومینیوم

همان طور که از نام این کرکره ها مشخص است، ورق های آلومینیومی 80 یا 100 سانتی متری برای آنها در نظر گرفته شده و لوله های فولادی بسیار مقاوم بین این تیغه ها نصب می گردد. مفتول های استفاده شده برای این کرکره ها در برابر ضربه و همچنین برش کاملا مقاوم می باشند و به همین دلیل است که به آنها کرکره امنیتی نیز گفته میشود.

کرکره رول گیتر با تیغه پلی کربنات

این گروه از کرکره ها دارای تیغه های پلی کربنات و شفاف بوده و گزینه ای بسیار کاربردی برای ورودی مغازه های طلافروشی و صرافی و بانک ها می باشد. در واقع تفاوت کرکره امنیتی با کرکره های پلی کربنات را می توان در نوع میله به کار رفته بین تیغه ها جستجو نمود. لوله های استفاده شده در کرکره های پلی کربنات توخالی می باشند و به همین دلیل به اندازه لوله های تو پر و فولادی ضد سرقت نمی توانند در برابر برش و ضربه مقاومت داشته باشند.

کرکره رول گیتر با تیغه آلومینیومی دو جداره با فوم

یکی دیگر از نمونه های مقاوم در میان کرکره های ضد سرقت، کرکره هایی می باشند که تیغه های آنها دو جداره و دارای فوم هستند. این تیغه ها به دلیل استفاده از فوم در لایه میانی، در برابر صدا و دما کاملا عایق می باشند.

کرکره رول گیتر

بررسی مزایا، شناخت و خرید کرکره برقی رول گیتر

کرکره برقی رول گیتر از خانواده کرکره های برقی می باشد که به تازگی وارد بازار کار شده و توانسته است محبوبیت نسبتا مناسبی را در بین افراد به دست آورد، این درب نیز همانند سایر درب ها دارای مزایا و معایب مصرف است که قصد داریم در ادامه به معرفی کامل تر و دقیق تر کرکره رول گیتر بپردازیم.

  • کرکره رول گیتر یک کرکره ضد سرقت است (مزایا)
  • نور به راحتی از این کرکره عبور می کند. (مزایا)
  • سنگینی و وزن بسیار بالای کرکره – در حدود 17 کیلوگرم در متر مربع (معایب)
  • امنیت بسیار بالا (مزایا)
  • طولانی بودن زمان باز و بسته کردن کرکره (معایب)

 

کرکره رول گیتر

 

ساختار کرکره برقی رول گیتر به چه صورت است؟

در نگاه اولیه و ساختاری این محصول متوجه شباهت هایی میان آن و  کرکره برقی پلی کربنات شفاف خواهیم بود و تنها تفاوتی که در میان آن ها حاکم است به لوله های استیل بر می گردد که لوله های استیل موجود در کرکره های برقی پلی کربنات توخالی بوده اما در کرکره برقی رول گیتر این چنین نیست و از میلگرد های توپر که به اصطلاح میل ترانس نامیده می شوند تهیه شده است. در حالت کلی با نصب این محصول، ضمن به کار گیری از گارد استیل، کرکره برقی را نیز همراه با آن نصب نموده اید و در این صورت محیط شما از امنیت بسیار بالایی بهره مند خواهد بود.

 

کاربرد کرکره برقی رول گیتر در چه مکان هایی است؟

شما عزیزان می توانید از این محصول به عنوان یک کرکره برقی در مغازه، پنجره و بالکن منزل خود استفاده کنید اما چنانچه قصد دارید ساختمان شما دارای امنیت بسیار قابل قبولی باشد می توانید از این محصول در قسمت جلویی درب ضد سرقت آپارتمان خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای تهیه و خرید کرکره برقی رول گیتر می توانید به وبسایت نوین دُر مراجعه کنید.

کرکره رولی گیتر بیشتر مناسب مکان هایی می باشد که نیاز به کرکره هست، اما میخواهیم نمای درون ساختمان معلوم باشد، یا زمانی که بخواهیم کرکره پایین باشد اما نمای بیرون ساختمان مشخص باشد.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:26

درب کرکره ای چیست؟

درب کرکره ای عمدتا برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که عملکرد اتوماتیک این درب ها در بسیاری از مکان ها باعث افتخار مشتری شده و حس استقبال در آن ها ایجاد می کند که در این نوع درها به دلیل استفاده از قاب های شیشه ای و آلومینیومی یا استیل زیبا به طراحان و دکوراتورها امکان استفاده از این درب ها را در ساختمان های مسکونی و اداری، مغازه ها، اماکن عمومی، بیمارستان ها، هتل ها و … را فراهم می سازند.

درب به طور قابل توجهی (حداکثر 70 درصد) از ورود انرژی خنک کننده و گرمایشی به ورودی ها جلوگیری می کند و به دلیل استفاده از مویی یا درزگیر لاستیکی بین قاب ها از ورود خاک، حشرات و صدا جلوگیری می کند و همچنین عدم وجود دسته در این درها و عدم تماس آنها تاثیر چشمگیری در جلوگیری از شیوع ویروس ها، میکروب ها و بیماری های عفونی دارد.

مصرف انرژی پایین، استهلاک پایین، سازگار با هر نوع دکوراسیون، با حداقل سر و صدا کنترل ترافیک و عبور افراد از دیگر مزایای استفاده از این درب ها است.

معمولا درب کرکره ای با توجه به اینکه از طراحی و شکل ظاهری مختلفی در بازار وجود دارند از ین رو انواع مختلفی از درب کرکره ای را می توانید پیدا کنید و این نوع از دسته بندی های مختلف برای انواع مختلف درب کرکره ای به ما کمک می کند تا با توجه به مکان مشخص شده و رنگ و نوع مختلف نسبت به سلیقه خود تهیه کنیم.

درب کرکره ای

انواع درب کرکره ای

در این قسمت به انواع مختلفی از درب کرکره ای می پردازیم عبارتند از : درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک قوسی، درب اتوماتیک گردان، درب اتوماتیک مثلثی، درب اتوماتیک لولایی، درب اتوماتیک خروج اضطراری، درب اتوماتیک تلسکوپی و درب اتوماتیک تاشو در دسترس هستند.

دلایل استفاده از درب کرکره ای

معمولا درب کرکره ای اتوماتیک به عنوان درب دوم (درب خلبان) بعد از درب اصلی یا برای درب اصلی ورودی پارکینگ یا برای جلوگیری از ورود افراد مختلف به پارکینگ نصب می شود.

لازم به ذکر است که درب کرکره ای اتوماتیک می تواند به عنوان درب اصلی پارکینگ قرار دارد و در نحوه اجرای آن، نوع موتور و تیغه آن فرقی نمی کند.

لازم است به نکات فنی کوچک در ساخت درب کرکره ای پارکینگ اتوماتیک توجه داشته باشید و در صورت امکان باید به رنگ های غیر سفید ساخته شود تا هماهنگی بیشتری با نمای ساختمان داشته باشد.

درب کرکره ای اتوماتیک برای مشتریان بسیار ایمن و راحت است زیرا این درب ها ضد سرقت هستند و به عنوان دیوار بتونی عمل می کنند که مانع از ورود عوامل خارجی به داخل ساختمان می شود.

به طور کلی می توان گفت ساختار درب کرکره ای اتوماتیک غلتکی به گونه ای است که با ایجاد یک لایه بسیار مقاوم هستند و آن ها به عنوان یک محافظت مناسب از فضای داخلی در برابر شرایط محیط خارجی در نظر گرفته می شوند که درب کرکره ای اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که اجازه ورود نور یا سر و صدای اظافی را به داخل محیط نمی دهند.

جدا از همه مزایای درب های کرکره ای اتوماتیک، هزینه نگهداری این درب ها بسیار پایین است و بدنه درب کرکره اتوماتیک از تیغه های باریک مسطح و از آلومینیوم ساخته شده است که اگر یکی از تخته های باریک بدنه درب کرکره آسیب دیده باشد می توان آن را جداگانه تعمیر کرد.

درب کرکره ای

مزایای استفاده از درب کرکره ای

کرکره های اتوماتیک نوعی از کرکره است که توسط موتور و با استفاده از نیروی الکتریکی اداره می شود و در محور عمودی ریلی بالا و پایین می رود. کرکره های اتوماتیک با استفاده از ریموت (از راه دور) به راحتی باز و بسته می شوند.

مهمترین مزیت کرکره های اتوماتیک ، فراهم آوردن راحتی و راحتی در اختیار کاربران است. درهای شاتر نسبت به سایر درب های توپی (راه آهن ، دو برگ و تک برگ) (با در نظر گرفتن هزینه ساخت درب فلزی) از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و فضای آن تقریباً صفر است، در این قسمت به چند مورد از مزایای استفاده از درب کرکره ای می پردازیم که عبارتند از :

  • تشخیص نور یا سیستم اتوماسیون خانگی با برنامه نویسی شخصی.
  • به راحتی قابل شستشو می باشد.
  • تنوع رنگی آن زیاد است تا آنجایی که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد  کرد.
  • از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار است و به آسانی نمی توان آن را خراب کرد.
  • کار با آن راحت تر است زیرا نیازی به قفل کردن ندارد.
  • برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب می باشد.
  • قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را بر عهده دارد.

نکات مهم درهنگام خرید درب کرکره ای

نکات بسیاری برای خرید درب کرکره ای اتوماتیک اتومبیل وجود دارد. یکی از اولین نکات مهم برای خرید درب کرکره اتوماتیک، ابعاد درب است. لازم به ذکر است که درهای با عرض بیش از 4 متر از تیغه های تکراری و شفت های ضخیم تر با حداقل قطر 110 میلی متر استفاده می کنند که باعث می شود استحکام کمتر شود و همچنین عمر موتور شاتر اتوماتیک و پره های آن طولانی تر است.

گزینه مهم دیگر انتخاب موتور مناسب است که متناسب با ابعاد درب و همچنین تعداد ترافیک و باز و بسته شدن درب و سرعت باز و بسته شدن درب است، درب کرکره ای اتوماتیک نسل جدیدی از درب های اتوماتیک هستند که توسط موتورهای مخصوص این نوع درب ها به صورت خودکار و به سمت بالا چرخانده می شوند.

کاربردهای درب کرکره ای

درب کرکره ای برقی صدا و گرما را عایق بندی کرده و از ورود گرد و غبار به فضای داخلی جلوگیری می کنند. این محصول از طرح ها و رنگ های متنوعی برخوردار است و به خوبی با نمای ساختمان سازگار است و درب کرکره ای برقی استاندارد به زودی خراب نمی شوند و نیازی به تعمیر ندارند و با توجه به اینکه کرکره ها اغلب در فضای باز نصب می شوند، این سازه در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت خوبی دارد.

 

ایران کرکره با فروش محصولات با کیفیت در زمینه انواع کرکره توانسته است اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اگر قصد درب کرکره ای دارید می توانید از ایران کرکره آن را تهیه نمایید.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:21

نصب کرکره برقی چگونه است؟

برای اینکه به یک شخص متخصص در حوزه نصب کرکره برقی تبدیل شوید باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که در این کار باید تمام مهارت های لازم را برای این کار بدست آورید.

همچنین برای به دست آوردن مهارت های این شغل می توانید مدتی با یک مربی ماهر که در کار نصب کرکره برقی کار می کند  مشغول به فعالیت باشید و این روش یادگیری بسیار وقت گیر است که حداقل شش ماه طول می کشد تا همه نکات لازم را در این مورد بیاموزید.

راه دیگر برای یادگیری مهارت های مورد نیاز برای ورود به شغل نصب کرکره برقی شرکت در دوره های فنی آموزش نصب کرکره برقی است.

توصیه ما به شما این است که برای یادگیری این روش را انتخاب کنید زیرا در دوره های نصب کرکره برقی، در مدت زمانی کوتاه تمام مهارت های لازم را برای ورود و موفقیت در این کار خواهید آموخت و به یک حرفه ای کرکره برقی حرفه ای تبدیل خواهید شد.

امروزه بسیاری از آموزشگاه ها و کارگاه ها دوره های نصب کرکره برقی را در اختیار کسانی که مایل به یادگیری این شغل دارند خدمات می دهند و به همین دلیل در انتخاب کارگاه  برای گذراندن این دوره آموزشی باید مراقب باشید، زیرا عواملی مانند مهارت مربی دوره، کاربردی بودن مباحث آموزشی، برگزاری دوره در کارگاه های مجهز و عملی را باید برای آموزش یاد بگیرید.

با نصب کرکره برقی می تواند به منزل یا محل کار شما ارزش آن را چند برابر کند و همچنین در برابر اشعه های ماوراء بنفش مضر حتی از عوامل جوی که در صورت نصب کرکره  می توانید به مبلمان شما آسیب برساند نیز محافظت می شود که با نصب کرکره برقی حریم خصوصی برقی را برای خانه خود ایجاد کنید.

یکی از مهم ترین مزیت نصب کرکره برقی این است که این درها امنیت محل شما را تأمین می کنند و خانواده ای که در آن ها زندگی می کنید بزرگترین دارایی و سرمایه مردم است و در هنگام طراحی نصب کرکره برقی امنیت مهم ترین مسئله در ذهن متخصصین است.

کرکره برقی از تخته های آلومینیومی با مقاومت بالا ساخته شده است که در مقابل سارقان مقاومت می کند و از ورود آن ها جلوگیری می کند، هنگامی که کرکره ها پایین می آیند آن ها به طور خودکار یک دیوار آلومینیومی از دو پوسته جامد را قفل می کنند که عبور از آن تقریبا غیرممکن است.

دو ریل آهنی که کرکره های غلتکی را به سمت پایین و بالا هدایت می کنند به گونه ای طراحی شده اند که وقتی کرکره در حالت نزولی قرار دارد، پیچ های ثابت قابل مشاهده نیستند که این امر باعث افزایش امنیت خانه و خانواده های داخل آن می شود.

همچنین یک سیستم قفل کلید نیز در دسترس است که در صورت نیاز می تواند نصب شود و پس از قرار گرفتن در حالت نزولی کرکره ها سیستمی را فعال می کنند که مانع از چرخش آن ها به زور می شود.

بنابراین عامل دیگری اجازه ورود سارق احتمالی به محیط را نمی دهد و کلیه کرکره های برقی ایمن برای جلوگیری از ورود سارقان، مسدود کننده بدنه ای وسیع و همچنین مسدود کننده دید را ارائه می دهند از این رو به دلیل طراحی های مختلف در رنگ و مواد، می توان با محیط اطراف هماهنگ شد.

نصب کرکره برقی

چگونگی نصب کرکره برقی

امروزه مشاغل زیادی وجود دارد که به دلیل مشکلات ایمنی و راحتی که کرکره برقی ارائه می دهند  درهای مغازه خود را با کرکره برقی تعویض می کنند، اگر شما همچنین می خواهید امنیت محیط کار خود را بهبود بخشید از درهای کرکره برقی استفاده کنید.

همچنین درهای کرکره برقی با کیفیت بالا نصب شده اند و امنیت و راحتی بیشتری را در محل کار شما ایجاد می کنند و مهم نیست که چند بار در روز کرکره ها را باز و بسته کنید، کرکره برقی نصب شده بهینه کار خواهد کرد.

مزایای استفاده از نصب کرکره برقی

به طور خلاصه نصب کرکره برقی یکی از لوکس ترین کار هایی می باشد که در ساختمان هایی استفاده می شود برخی از افراد در ساختمان های اداری،تجاری و مسکونی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد و این کرکره ها از مزایای سهولت ترافیک و در این مکان ها برای ساکنان برخوردار است که از آن ها فراتر رفته و پنجره های ساختمان ها را با این سیستم مجهز کرده اند و کرکره های برقی استفاده شده در (کرکره پنجره) می توانند امنیت را حفظ کرده و دمای خانه را حفظ کنند و از طرف دیگر ظاهر ساختمان را تغییر داده و آن را به زیبایی مضاعف تبدیل کنند.

کرکره های برقی می توانند نور و سر و صدای محیط و نویزهای غیر طبیعی خیابان ها و بزرگراه ها یا حتی آلودگی محیط زیست را کنترل کرده و از ورود آن ها به داخل ساختمان جلوگیری کنند.

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از کرکره برقی ایجاد امنیت در ساختمان است که در محلات پرخطر این سازه منجر به افزایش قابلیت اطمینان زندگی در جوامع شهری می شود. با این وجود خرید کرکره برقی باید با حوصله و با دقت انجام شود تا نیازهای شما را برآورده سازد.

یکی از مزایای استفاده از کرکره برقی ایمنی و سرعت در نصب کرکره های برقی است که نقش اول را برب عهده دارد این کرکره ها از تیغه های قوی و بادوام استفاده می کنند که در رنگ های مختلف قابل سفارش تولید و ساخت هستند که معمولا دارای جنس تیغه های کرکره برقی به گونه ای است که در اثر ضربه نمی توان آسیب دید و این تیغه ها در برابر سرما و گرما مقاوم هستند و در فصول سرد یا گرم تغییر شکل نمی دهند.

قیمت نصب کرکره برقی

می توان گفت که قیمت نصب کرکره برقی با توجه به معیار هایی همچون اندازه نصب کرکره برقی می باشد که معمولا در هر ساختمان از ابعاد و اندازه متفاوتی به همراه است و این با توجه به متراژی که هر ساختمان برای نصب کرکره برقی در اختیار دارد مشخص می شود و هر چقدر اندازه کرکره برقی بیشتر باشد قیمت برای نصب کرکره برقی بالا می رود.

نصب کرکره برقی پارکینگ

نصب کرکره برقی 

نصب کرکره برقی(Installation of electric shutters) ریل ها در پارکینگ برای به حرکت در آمدن تیغه ها استفاده می گردند. ریل ها در نصب کرکره برقی پارکینگ محفظه هایی بلند شبیه به مکعب مستطیل هستند که به صورت عمود در دو طرف ورودی و به روی دیوار نصب می شوند. بخشی از تیغه ها در نصب کرکره برقی  درون ریل قرار دارند که با استفاده از نیروی موتور کرکره برقی باعث به حرکت در آمدن کرکره می گردد.
برای نصب کرکره برقی پارکینگ مانند هر محصول دیگری نیاز به چند بخش اصلی به علاوه چند محصول از متعلقات آن دارد:

  • موتور کرکره برقی در نصب کرکره برقی
  • تیغه کرکره برقی در نصب کرکره پارکینگ : بدنه اصلی و قسمت اعظم که در دید مصرف کننده است
  • کپس: در نصب کرکره پارکینگ قطعه ای پلاستیکی در دو سر تیغه ها می خورد و هم باعث کم صدا شدن تیغه می شود و هم از خارج شدن تیغه ها از ریل جلوگیری می کند.
  • لاستیک انتهایی: این قطعه در نصب کرکره برقی باعث می شود چند سانتیمتر تلورانس در انتهای کار قرار بگیرد تا تیغه کامل کف زمین بنشیند.

نصب کرکره برقی پارکینگ

در زمان های قدیم این یک قانون بوده که درب مغازه ها و گاراژ ها با درب های خانه متفاوت باشند به همین جهت از کرکره های دستیبه عنوان درب استفاده می کردند. اما در گذشته جابجایی این کرکره های دستی خیلی سخت بود و در مواقعی بعضی افراد قدرت کشیدن کرکره را به سمت پایین نداشتند بعد از آن با پیشرفت تکنولوژی کرکره های دستی به کرکره های برقی تبدیل شدند و با قرار دادن یک موتور بر روی کرکره کاری کنند تا کرکره به صورت اتوماتیک حرکت کند و دیگر نیازی به نیروی دست نداشته باشد.

بهتر است بدانیم که کرکره های برقی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها با توجه به سلیقه مشتری ساخته می شوند برای مثال اولین عاملی که باعث تنوع کرکره برقی اتوماتیک می شود جنس تیغه های به کار برده شده در آن است.

  • کرکره برقی گالوانیزه: شاید تا به حال نام گالوانیزه را شنیده باشید. گالوانیزه برای ورقه های مورد استفاده در کارخانه ها به کار برده می شود و در واقع شیشه هایی است که دارای مقاومت بسیار بالایی هستند بنابراین یکی از انواع کرکره ها کرکره گالوانیزه است.
  • کرکره برقی پلی کربنات: پلی کربنات در واقع نوعی واکنش، فرمول و نام شیمیایی است که برای تشکیل ورقه های جدید کاربرد داردورقه ها و تیغه های پلی کربنات نسبت به دیگر ورقه ها و کرکره ها گران تر هستند اما می توان گفت مقاومت بسیار بالایی ندارند.
  • کرکره برقی آلومینیوم: کرکره های آلومینیومی اتوماتیک از بهترین کرکره ها هستند چرا که وجود تیغه  های آلومینیومی در آن باعث شده تا جزء مقاوم ترین کرکره ها باشند.

با وجود تنوع در جنس مورد استفاده رنگ و طرح کرکره ها نیز با هم‌ متفاوت است به طوری که بعضی از کرکره ها را می توان به طرح های چوبی درآورد و همینطور می توان در رنگ های مختلف و هم چنین با نوشته های مختلفی اعم از تبلیغات آن ها را ساخت. بدین ترتیب بنا به آن چه که شما مشتریان عزیز نیاز دارید ساخته می شوند.

خرید کرکره شفاف

راه های تشخیص کرکره آلومینیومی اصل از تقلبی

همان طور که می دانید در هر کدام از بازار های امروز اجناس اصلی و تقلبی وجود دارد و امروزه سطح کاری بازار های تقلبی به قدری پیشرفت کرده که تشخیص جنس اصل و فرع را برای افراد بسیار سخت کرده است. اما آن چیزی که در این میان مهم است و می تواند به شما در تشخیص کمک کند با تجربه بودن در این حرفه است. معمولا برای ساخت کرکره برقی آلومینیومی از دو نوع ورقه استفاده می شود که یا از مواد اولیه اصلی و یا مواد اولیه بازیافتیساخته شده است حالا تشخیص این که شما بفهمید کدام فرعی و کدام اصلی است کاری کاملا سخت است. راه های تشخیص اصل و تقلبی بودن کرکره را بیاموزید:

  • در وهله اول آلومینیوم فلزی است که ضد خش بوده و هم چنین سبک است بنابراین شما زمانی که خرید می کنید باید به وزن کرکره برقی پارکینگ توجه ویژه ای داشته باشید. چرا که اگر وزن خیلی بالا باشد و یا خیلی پایین باشد نشان از ناخالص بودن آن می دهد. اگر خیلی سبک باشد یعنی مقدار آلومینیوم ناچیز در آن وجود دارد و اگر خیلی سنگین باشد یعنی یک فلز دیگر مثلا آهن نیز در آن وجود دارد.
  • مورد بعدی شکل و ظاهر آن است به دلیل این که کرکره ها ظاهر خاصی دارند و از لایه های خاصی ساخته شده اند زمانی که از متریال نا مرغوب استفاده شود این شکل و لایه بندی خاص کرکره ها از بین می رود و آن منظمی مورد انتظار را نخواهد داشت.

نصب کرکره برقی

قیمت نصب کرکره برقی پارکینگ

کرکره های پارکینگ امروزه بسیار در بین خانواده ها باب شده است و به همین جهت بازار دلالان را  بسیار داغ کرده تا بتوانند از این راه سود گزاف ببرند. اما با کمی توجه در می یابید که نباید کرکره پارکینگ اتوماتیک را از هر جایی بخرید و هم‌ چنین برای نصب کرکره پارکینگ  به هیچ‌ عنوان نباید هزینه زیاد پرداخت کرد. قیمت نصب کرکره برقی پارکینگ بنا به سایز کرکره و وزن آن متفاوت است هم‌ چنین باید توجه داشت که موتور کرکره برقی از چه برندی است چرا  که هزینه نصب آن متفاوت است.

نصب کرکره برقی پارکینگ

کرکره های برقی نیاز به نصاب کاملا ماهر و با تجربه دارند چرا که در درجه اول تنظیم کردن موتور کرکره اتوماتیک کار هر شخصی نیست و اگر توسط اشخاص بی تجربه انجام شود قطعا بعدا شما را با مشکل مواجه خواهد کرد. ممکن است نصب غیر ایده آل باعث شود که کرکره پارکینگ خانگی شما به راحتی حرکت نکند، پر سرو صدا باشد و یا این که اصلا کار نکند. به هر حال اگر نتیجه مطلوبی از استفاده یک کرکره پارکینگ هوشمند دارید باید کار خود را به دست ماهران این حرفه بسپارید.

نمایندگی نصب کرکره برقی پارکینگ

شما برای نصب کرکره برقی پارکینگ خود نیاز دارید که از یک جای مطمئن این نصاب را پیدا کنید پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا خرید کرکره پارکینگ خود را از ایران کرکره انجام داده و سپس نصاب خود را از میان نمایندگی های مختلف ایران کرکره در سراسر ایران انتخاب کنید. ایران کرکره یکی از بزرگترین کمپانی های کرکره سازی در ایران است و تا به حال توانسته نمایندگی های مختلفی را در شهر ها و استان های کشور ایجاد کند تا دسترسی مشتریان به نزدیک ترین نمایندگی ها آسان تر انجام شود.

نصب انواع درب های کرکره برقی در تهران

شرکت ما نزدیک به یک دهه است که با به کار گیری مهندسین برق و نیروهای خبره در زمینه نصب کرکره برقی در تهران و سایر شهرهای کشور میتواند این ادعا را داشته باشد که به یکی از بزرگترین مجموعه ها در این زمینه تبدیل شده است . جهت نصب کرکره برقی با بهترین تیغه های آن میتوانید با شماره تماس های ما در سایت در ارتباط باشید. ما به شما این تضمین را میدهیم که اگر پروژه خود را به ما بسپارید مشتری همیشگی شرکت ما خواهید شد ضمن اینکه نمونه کارهای ما را در همسایگان خود جستجو کنید . مهندسین ما با تسلط و توانایی کامل به انواع تیغه های کرکره برقی و موتورهای مختلف میتوانند هر درب اتوماتیکی را نصب و تعمیر کنند.

نصب کرکره برقی

در عصری که ما زندگی می‌کنیم، هر روز شاهد پیشرفت علم و تکنولوژی هستیم. در قدیم استفاده از کرکره های سنتی کار زمان بر و سختی بود که انرژی زیادی را تلف می‌کرد. همچنین هنگام باز و بسته کردن کرکره آلودگی صوتی زیادی تولید می‌شد. امروزه با تولید انواع کرکر های برقی کار انسان ها راحت شده است. از کرکره های برقی برای تمام ساختمان ها می‌توان استفاده کرد.

نصب کرکره برقی برای درب ورودی ساختمان ها، پارکینگ ها، مغازه ها و فروشگاه ها، ساختمان های تجاری و صنعتی، مراکز درمانی و ادارای انجام می‌شود. 

مزایای نصب کرکره های برقی

  • برای هر ساختمان و فضایی با هر متراژ و ابعادی قابل اجراست. کرکره های سنتی محدودیت متراژ دارند. طول و عرض مکان مورد نظر خللی در کار ایجاد نمی‌کند و کرکره ی برقی با ابعاد دلخواه و مورد نیاز شما ساخته می‌شود. 
  • استفاده از کرکره های برقی بسیار ساده و آسان است. و نیاز به تخصص یا یادگیری خاصی ندارد. تنها با فشار دادن دکمه ی روی ریموت کرکره عمل خواهد کرد.
  • امنیت بالای کرکره های برقی باعث شده تا روز به روز بر تعداد مصرف کنندگان و متقاضیان کرکره برقی افزوده شود. با نصب کرکره ضد سرقت آرامش و آسودگی خیال خواهید داشت.
  • نگهداری از کرکره های برقی بسیار ساده است و نیازی به روغن کاری مرتب ندارند.
  • در برابر ضربه های محکم، نور خورشید و رطوبت مقاوم هستند.
  • تنوع در طرح و رنگ کرکره های برقی باعث شده است تا جلوه ی خاص و زیبایی به ساختمان بدهد. همچنین این تنوع در رنگ این امکان را می‌دهد تا با هر نوع نمای ساختمانی هماهنگ شود.
  • بعضی از کرکره های برقی ضد گلوگه هستند. تیغه ی به کار رفته در این نوع از کرکره از نوع پلی کربنات است. این کرکره ها همچنین ضد حریق نیز هستند و در برابر شعله های آتش مقاوم هستند.
  • با نصب کرکره برقی(Installation of electric shutters)یک عایق صوتی ایجاد کرده اید و از ورود صداهای بلند و مزاحم تا حدی می‌کاهد. 
  • کرکره های برقی از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. در فصل زمستان از اتلاف گرما و در فصل تابستان از اتلاف انرژ ی منبع خنک کننده جلوگیری می‌کند.

نصب کرکره های  برقی کار حساس و دقیقی است. باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود. برای نصب کرکره برقی وسایل و ابزار آلات پیشرفته و مخصوص نیاز است. 

نصب نادرست و غیر صحیح کرکره های برقی چه پیامدهایی را به دنبال دارد؟

 

  • باعث کاهش کارایی و طول عمر کرکره برقی می‌شود. و در مواردی ممکن است حتی باعث سوختن و از کار افتادن موتورکرکره شود.
  • در کارکرد کرکره خلل ایجاد می‌کند و هنگام استفاده سر و صدای زیادی تولید کند. 
  • ممکن است موتور کرکره روان کار نکند و هنگام استفاده گیر کند.

 

کرکره های برقی انواع مختلفی دارند و از تیغه ها و بدنه های مختلف ساخته می‌شوند. پر کابرد ترین کرکره ها کرکره های ضد سرقت، کرکره های شیشه ای، کرکره های گالوانیزه فوم دار و کرکره های برقی با بدنه آلومینیومی هستند. 

برای نصب کرکره ی برقی باید به این نکات توجه کنید.

    • اولین قدم برای نصب کرکره برقی اندازه گیری دقیق ابعااد و متراژ مکان مورد نظر است. این کار بهتر است توسط نصاب ها انجام شود تا بعدا  مشکل ایجاد نشود.
    • با کسب اطلاعات دقیق و درست درباره ی هر نوع از کرکره های برقی، با ذهن باز اقدام به خرید کنید تا با توجه به نیاز بهترین نوع کرکره را انتخاب کنید.
    • میزان امنیت مکان مورد نظر را بسنجید. اگر مکانی که قصد نصب کرکره برقی را در آن دارید امنیت نقش مهمی دارد بهتر است کرکره های ضد سرقت و فوم دار استفاده کنید. معمولا طلافروشی ها، صرافی ها، عتیقه فروشی ها، هتل ها و موزه ها از این نوع کرکره نصب می‌کنند.
    • میزان تردد مکان مورد نظر را نیز در نظر بگیرید. برای مکان های شلوغ و پر تردد، از موتورهای ساید برای کرکره استفاده می‌کنند. اما اگر مکان مورد نظر کم تردد است بهتر است از موتور توبلار برای کرکره ی برقی استفاده کرد.
    • به نمایندگی های معنبر و مجاز مراجعه کنید. تا از لحاظ کیفیت کرکره ی خریداری شده اطمینان حاصل کنید. 
  • از استاندارد بودن سیم و کابل های استفاده شده در کرکره مطمئن شوید.

اگر حتی نصب کرکره ی برقی توسط نصاب باتجربه انجام شود و تمام نکات ایمنی را نیز هنگام نصب کرکره برقی رعایت کرد اما در نگهداری کرکره کوتاهی به خرج دهیم ممکن است پس از مدتی کرکره از کار بیفتد.

رعایت این نکات در کارکرد بهتر و افزایش طول عمر مفید کرکره ی برقی موثر است.

  •  
  • هنگام شست و شوی کرکره برقی حتما مواظب باشید تا آب مستقیم وارد قسمت موتور کرکره نشود. در صورت آسیب دیدن موتور آن ، کرکره به کل از کار میفتد.
  • به هنگام قطع برق شهری از دستگیره ی خلاص کن برای بالا یا پایین آوردن کرکره استفاده کنید.
  • از باز و بسته کردن متوالی و بیش از سه بار مکرر کرکره خوداری کنید.
  • از آویزان شدن به کرکره و آویزان کردن اجسام سنگین به کرکره خودازی کنید تا فشار زیادی به موتور کرکره وارد نشود.
  • از برق مستقیم و فیوز جداگانه برای نصب کرکره ی برقی استفاده کنید.

 

نصب کرکره ضد سرقت در ایران کرکره

شرکت ایران کرکره یکی از برندهای معروف در زمینه ی طراحی، ساخت، تولید و نصب کرکره ی برقی است. ایران کرکره با بیش از 15 سال سابقه ی کاری درخشان و انجام پروژه های بزرگ و وسیع در خدمت مشتریان است. برای دسترسی آسان و راحت مشتریان در سطح کشور نمایندگی های متعدد دارد.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:21

کرکره برقی

امروزه استفاده از کرکره های برقی خیلی وسیع و گسترده شده است. استفاده از کرکره های برقی آسان و راحت است. فقط با فشار دادن یک دکمه بر روی ریموت می‌توان کرکره را بالا یا پایین داد.

امنیت بالایی دارند و انواع طرح ها و رنگ ها وجود دارند و جلوه ی زیبا و مدرنی به ساختمان میدهد. قیمت کرکره برقی از کرکره های سنتی بیشتر است.

اما تمام این مزیت ها باعث شده است که مصرف کنندگان این اختلاف قیمت را در نظر نگیرند و کرکره ی برقی را به کرکره ی سنتی ترجیح دهند و روز به روز بر تعداد متقاضیان انواع کرکره ی برقی افزوده شود.

بررسی قیمت انواع کرکره برقی

برای محاسبه قیمت کرکره برقی ابتدا در قدم اول باید بدانیم که از چه نوع موتور کرکره در نظر گرفته شده است.

از بین موتور های موجود در کرکره برقی ارزان ترین موتور کرکره برقی توبلار است که اندازه ظریف آن برای تیغه هایی با وزن نسبتا سبک و ترافیک نسبتا کم مناسب است و این نوع موتور کرکره می تواند تیغه هایی با وزن 150 کیلوگرم به حرکت درآورد، بهترین موتورهای لوله ای برای کرکره های برقی شامل موتور توبلار لینوکس، موتور بتا توبولار ، موتور توبلار بارزانته و موتور لوله توله ای سیگما می باشد.

همچنین باید دید که کدام مدل تیغه مورد نیاز است و بهترین تیغ برای استفاده بر اساس اندازه و قابلیت های مورد نیاز استفاده می شود و این دو مورد از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت کرکره برقی است.

طریقه قیمت گذاری کرکره برقی

قیمت کرکره برقی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از آن ها می پردازیم عبارتند: از نوع آلیاژ تیغه کرکره، وزن و میزان مواد مصرفی در هر متر مربع، مارک موتور، مشخصات فنی و حتی هزینه نصب در قیمت کرکره برقی موثر است.

به عنوان مثال اگر می خواهیم یک مثال ساده بزنیم برخی از شرکت هایی که مشتری زیادی ندارند به جای مشاوره و فروش محصولات به سمت برگزاری دوره های آموزشی نصب کرکره برقی روی می آورند.

به این ترتیب بسیاری از افراد علاقمند به کار در این حرفه در این کلاس ها شرکت می کنند و دوره های تئوری را با هزینه ای می گذرانند و بعد از گذراندن آموزش های نظری ، نوبت است.

قیمت کرکره برقی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کرکره برقی

نوع موتور

یکی از عوامل موثر در قیمت کرکره برقی نوع موتور است. موتورهای کرکره برقی به دو نوع تقسیم می شوند.

موتور جانبی و توپی موتور لوله ای برای کرکره های سبک و کوچک استفاده می شود، این موتورها نسبت به موتورهای جانبی قیمت کمتری دارند اما ترافیک مجاز آن ها کمتر از موتورهای جانبی است و همچنین این موتورهای الکتریکی منبع تغذیه ناگهانی ندارند و در هنگام قطع برق از ترک دستی استفاده می کنند.

از دیگر ویژگی های این نوع موتور کرکره برقی این است که این موتورها فضای کمتری نسبت به موتور جانبی دارند و در داخل رول کرکره برقی قرار می گیرند.

این نوع موتور کرکره برقی در صورتی که کرکره برقی شما به ترافیک بالایی نیاز دارد مناسب نیست، همچنین این نوع موتور برای کرکره برقی با وزن نهایی 140 کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد و برای کرکره برقی با وزن سنگین مناسب نیست.

در صورت خراب شدن این نوع موتور کرکره برقی، موتور نیاز به تعویض دارد و این نوع موتور قابل تعمیر نیست و در صورت آسیب دیدگی و رهایی از گیربکس آن ها برای جلوگیری از ریزش کرکره برقی، راهی ندارند.

نوع تیغه

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت کرکره برقی نوع تیغه است و عواملی نظیر نوع آن، عایق، مواد و رنگ عایق قیمت تیغه کرکره برقی را تعیین می کند. انواع مختلفی از تیغه های کرکره برقی وجود دارد که متداول ترین آن ها فولاد، پلی کربنات و آلومینیوم است.

تیغه های آلومینیومی از جنس آلومینیوم ساخته شده اند که این نوع تیغه ضد خش است و برای استفاده در اماکن پر رفت و آمد مانند ریخته ها، مغازه ها و اماکن صنعتی مناسب است و به دلیل توخالی بودن آن برای مصارف خانگی مناسب نیست و این نوع تیغه کرکره برقی در حال حاضر سهم زیادی از بازار ایران دارد که یکی از مزایای این نوع تیغه، سبک بودن آن است که باعث شده استفاده از موتورهای سبک تر امکان پذیر باشد.

وزن سبک تیغه می تواند باعث افزایش عمر موتور کرکره برقی شود. روش تهیه این نوع تیغه نسبت به انواع دیگر آسان تر است و کیفیت آن مقرون به صرفه است و این نوع تیغه به دلیل ضد زنگ بودن برای استفاده در مناطق شرجی نیز مناسب است.

تیغه های گالوانیزه نسبت به تیغه های آلومینیومی مقاومت بالاتری دارند. اما این نوع تیغه ها ضد خراش نیستند و در صورت خراشیدن آنها می توانند زنگ بزنند.

کیفیت این نوع تیغه بسته به نوع ساخت و رنگی که در آن استفاده می شود می تواند متفاوت باشد. این نوع تیغه ها در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها استفاده می شود.

 

قیمت کرکره برقی

  • نوع تیغه ی کرکره ی برقی بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. تیغه های گالوانیزه از استحکام کمتری نسبت به تیغه های آلومینیومی برخوردار است و قیمت تیغه ی گالوانیزه نسبت به تیغه ی آلومینیومی کمتر است.
  • ضخامت تیغه های کرکره نیز در قیمت کرکره بی تاثیر نیست. هرچه ضخامت تیغه ها بیشتر باشد، مقاومت آن ها نیز بیشتر است. و قیمت بالاتری دارند.
  • تعداد لایه های تیغه های کرکره نیز یکی از عوامل تعیین کننده قیمت کرکره برقی است. تیغه های دو جداره قیمت بیشتری دارند.
  • نوع موتور به کار رفته در کرکره ی برقی بر قیمت کرکره برقی تاثیر مستقیم دادرد. موتورهای توبلار که برای مکان های کم تردد استفاده می‌شود و اندازه ی آن نسبت به موتور ساید کوچکتر است و از توان کمتری برخوردار است. قیمت اش نسبت به موتور های ساید کمتر است. از موتور های ساید برای مکان های پر تردد استفاده می‌شود.

تیغه های گالوانیزه نسبت به تیغه های آلومینیومی مقاومت بالاتری دارند اما این نوع تیغه ها ضد خش نیستند و در صورت خراشیدن می توانند زنگ بزنند و کیفیت این نوع تیغه بسته به نوع ساخت و رنگی که در آن استفاده می شود می تواند متفاوت باشد که این نوع تیغه ها در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها استفاده می شود.

تیغه های شفاف یا پلی کربنات به دلیل استحکام بالا معمولا در ایمنی استفاده می شوند و این نوع تیغه ها از جنس استنلس استیل، خراشیده و مقاوم در برابر آتش هستند و در رنگ های مختلفی ساخته شده و دارای طراحی های جذاب و زیبایی هستند، به دلیل کیفیت بالای این نوع تیغه  قیمت آن نسبت به انواع دیگر بالاتر است.

تیغه های آلومینیومی پارچه ای استاندارد این نوع تیغه ها در طی فرآیند اکستروژن تولید می شوند. وزن طبیعی این نوع تیغه تقریبا بین 4.7 تا 5.5 کیلوگرم است، رنگ این نوع تیغه از نوع پودری (الکترواستاتیک) است که پس از تولید آن مطابق درخواست مشتری رنگ می شود.

  • لوکس سازی و خرید لوازم جانبی بر قیمت کرکره برقی تاثیر می‌گذارد. این لوازم جانبی شامل جاقفلی استیل، دستگیره ی خلاص کن، کاور موتور، رنگ کاری پروفیل و شفت و سایر متعلقات، چشم فتوسل و فلاشر، سیم برای راه اندازی چشم و فلاشر، دستگاه اتوماتیک کارتی و شاسی بوش باتون بلوتوثی می‌شود. استفاده و خرید هر کدام از این وسایل، قیمت کرکره برقی را افزایش می‌دهد.
  • درجه ی کیفی قطعات و لوازم اولیه ی به کار رفته در ساخت کرکره بر قیمت کرکره برقی تاثیر می‌گذارد. قطعا کرکره هایی که از قطعات درجه ی یک ساخته شده است بیشتر از کرکره هایی است که از مواد اولیه درجه ی دو ساخته شده است. اما به هیچ وجه کرکره های ساخته با مواد درجه ی سوم پیشنهاد نمی‌شود زیرا خیلی بی کیفیت هستند و هیچ گونه مقاومتی در برابر ضربه ها ندارد.
  • برند کرکره و قطعات آن در قیمت کرکره بی تاثیر نیست. موتورهای خارجی از نمونه های ایرانی آن بیشتر است. موتورهای ایتالیایی یکی از موتورهای گران و با کیفیت است.
  • متراژ و ابعاد مکان مورد نظر بر قیمت کرکره ی برقی تاثیر مستقیم و بسزایی دارد. هرچه طول و عرض و در مجموع ابعاد مکانی که قصد نصب کرکره برقی را داریم بیشتر باشد در نتیجه قیمت تمام شده ی کرکره ی برقی بیشتر است.
  • تیغه کرکره پلی کربنات و تیغه های دو جداره فوم دار، از سایر تیغه های معمولی بیشتر است.
  • خاصیت uspیا همان برق اضطراری که در موتورها تعبیه شده است بر قیمت موتور و در نتیجه تاثیر مستقیم بر قیمت کرکره دارد. هنگام قطع برق شهری می‌توان با استفاده از برق ذخیره شده، کرکره را تا چند مرتبه بالا و پایین داد.
  • نوع محل و مکان مورد نظر برای نصب کرکره، بر قیمت نهایی کرکره نیز موثر است. از کرکره های برقی می‌توان برای انواع درب ورودی ساختمان های مسکونی، پارکینگ ها، ساختمان های تجاری و صنعتی، هتل ها و مراکز درمانی استفاده کرد.
  • تعداد ریموت و کنترل گر مورد نیاز بر قیمت کرکره برقی موثر است. معمولا هنگام خرید و نصب کرکره ی برقی دو عدد ریموت ارائه می‌دهند اما اگر تعداد بیشتری نیاز دارید باید هزینه ی آن را جداگانه حساب کنید.
  • تعدادی از قطعات و لوازم برخی از کرکره های برقی وارداتی هستند و با نوسانات ارز و دلار، قیمت این قطعه ها نیز بالا و پایین می‌شود. و قیمت ثابتی ندارند.
  • استفاده از مزایا و خدمات پس از فروش مانند نصب و ضمانت نامه و گارانتی کرکره برقی، قیمت کرکره برقی را افزایش می‌دهد.

قیمت کرکره برقی

هنگام خرید کرکره ی برقی(Prices for electric shutters) حتما به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر و مجاز مراجعه کنید. گاهی برخی از این مغازه ها، کرکره های بی کیفیت را به نرخ کرکره ی باکیفیت و مرغوب می‌فروشند.

شرکت ایران کرکره

ایران کرکره یکی از شرکت های و برند های معروف در زمینه ی تولید و طراحی انواع کرکره ی برقی است. کرکره های تولید شده در ایران کرکره، یکی از بهترین و با کیفیت ترین کرکره های موجود در بازار است. استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت رمز موفقیت ایران کرکره است. داشتن نمایندگی در سطح کل کشور برای دسترسی آسان و راحت مصرف کنندگان یکی دیگر از امتیازات ایران کرکره می‌باشد.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:20

انواع کرکره برقی کدامند؟

کرکره برقی نیز مثل دیگر مصالح موجود که از کارایی اساسی در ساختمان ها برخورد هستند از انواع مختلفی برخوردار هستند که در اینجا به چند مورد از آن ها می پردازیم و از جمله انواع کرکره برقی سکشنال، کرکره برقی پنجره، کرکره برقی پلی کربنات، کرکره برقی آلومینیومی، کرکره برقی فولادی، کرکره برقی گالوانیزه فوم دار، کرکره برقی شفاف، کرکره برقی صوتی و کرکره برقی پارکینگی در دسترس هستند و به ترتیب می خواهیم به کاربرد هایی در اختار دارند مورد بررسی قرار دهیم.

کرکره برقی سکشنال

خودکفایی بالا و سیستم ضد سقوط آن از مزایای این کرکره است و کرکره برقی در زیر سقف مقطعی بسته می شود تا از ورود هرگونه فضای داخلی جلوگیری شود چشم فوتوالکتریک این کرکره باعث می شود در صورت وجود هر چیزی در زیر کرکره ، آن را معکوس کند و اگر مانعی بر طرف شود به حالت معکوس باز می گردد.

به دلیل استفاده از چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده، استهلاک این نوع کرکره برقی بسیار کمتر از سایر کرکره ها است و می توان به عواملی همچون سرعت بالا، ترافیک نامحدود، عملکرد ضد سرقت، عایق صدا و نور، تغییر رنگ پانل ها، استهلاک کم، کارکرد آسان و حداقل استفاده از فضا را اشاره کرد که از مزایای این نوع کرکره برقی است.

کرکره برقی پنجره

امروزه از این نوع کرکره برقی در اکثر ویلا ها، خانه ها و ساختمان های لوکس استفاده می شود که این عایق خوبی برای صدا، گرما، گرد و غبار را به همراه دارد و زیبایی ساختمان دو برابر بیشتر می شود و همچنین ساختار آن شامل موتور و لوازم جانبی و تیغه کرکره است که موتور آن به دلیل تعداد دهانه ها و ابعاد کوچکتر ضعیف است و از نوع لوله ای (درون لوله) است و تیغه های آن از دو نوع فوم و امنیت تشکیل شده است.

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره های برقی پلی کربنات دارای مدل هایی هستند: کرکره برقی پلی کربنات برای لوله های فولادی، کرکره برقی پلی کربنات با لوله های آلومینیومی، کرکره برقی اضافی پلی کربنات با قطعات شیشه آلومینیومی و این یکی از انواع کرکره برقی است. کلیه مدل های فوق از دو نوع شفاف و مات با رنگ های مختلف استفاده شده است.

کرکره برقی آلومینیومی

کرکره های برقی آلومینیومی انواع مختلفی از تیغه ها دارند: کرکره برقی 6 سانتی متر ، کرکره برقی 8 سانتی متر ، کرکره برقی 10 سانتی متر ، کرکره برقی 12 سانتی متر و کرکره برقی 14 سانتی متر، این تیغه ها از جنس آلومینیوم استاندارد با تکنیک تولید اکستروژن تولید و ساخته می شوند.

کرکره برقی فولادی

البته نوع دوجداره آن مقاومت بالاتری نسبت به نوع تک پل دارد. تیغه های کرکره ای تک پل اکثرا برای مغازه ها یا پارکینگ هایی با ابعاد کوچکتری استفاده می شوند که از جنس آلومینیوم، فولاد آلیاژی و منیزیم هستند که اندازه تیغه های آلومینیومیکرک موجود در بازار سه اندازه است: شصت ، هشتاد و صد. البته اندازه هشتاد مورد این پره ها بیشترین میزان استفاده و تقاضا را دارد.

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

کرکره های برقی گالوانیزه برقی در رنگ ها و طرح های مختلفی ساخته شده و اندازه تیغه های آن 8 سانتی متر است این نوع کرکره ها از آلیاژ فولاد منیزیم و یک لایه فوم فشرده در داخل آن ساخته شده است. و به دلیل نازک بودن ورق (کمی مقاومت) کف بین آن تزریق می شود به همین دلیل، این مدل تیغه کرکره برقی مقاومت کمتری نسبت به تیغه های کرکره برقی آلومینیومی دارد.

کرکره برقی شفاف

نوع دیگری از کرکره برقی کرکره برقی شفاف یا شیشه ای، این نوع کرکره برقی در چندین مدل و رنگ تولید و عرضه می شود این محصول از پلیمر مقاوم به نام پلی کربنات ساخته شده است. یکی از ویژگی های این کرکره برقی این است که ضد ضربه یا ضد گلوله است و زیبایی خاصی دارند.

از کرکره برقی شفاف به جای کرکره های آلومینیومی یا فولادی استفاده می شود این محصول اغلب در پروژه های تجاری یا بانک ها یا صرافی ها و بعضی اوقات پروژه های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

کرکره برقی صوتی

از این کرکره برقی در محیط هایی با حساسیت به صدا استفاده می شود که در آنجا نیازی به سروصدا از بیرون یا برعکس نیست، صدا نباید از داخل به بیرون منعکس شود. کرکره های برقی آکوستیک به طور گسترده ای در محیط های صنعتی، خانگی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان عایق صوتی عمل می کنند.

انواع کرکره برقی

قیمت انواع کرکره برقی

قیمت محصول معمولا از جمله معیار هایی می باشد که در مراجعه به هنگام خرید با آن مواجه می شوند و قبل از خرید هر چیزی باید به مشخصات آن توجه داشته باشند تا بتوانن قیمت مورد نظر برای آن را به وجود بیاورند و در این قسمت می خواهیم قیمت انواع کرکره برقی را مورد بحث قرار دهیم که عواملی مهمی در تعیین قیمت انواع کرکره برقی دخیل هستند که از جمله این موارد جنس کرکره، طرح کرکره، اندازه کرکره و … می توان اشاره داشت.

چگونگی نصب انواع کرکره برقی

برای نصب انواع کرکره برقی ها در محل کار یا ساختمان خود می توانید از طریق شرکتی که به خرید آن اقدام کرده اید با استفاده از متخصصین که در این خصوص مشغول به فعالیت هستند به کارگیری کنید زیرا در غیر این صورت افراد عادی نمی توانند انواع کرکره برقی را نصب کنند

و هر کاری متخصص در زمینه خود را در بر دارد که از آن ها باید استفاده کنید تا در مراحل بعد با مشکلی برخورد نکنید و کرکره خریداری شده را توسط این متخصصین به راحتی نصب کنید و در مصارف خود از آن استفاده کنید.

کرکره برقی فوم دار

کرکره فوم دار اتوماتیک (Foam Electric Shutters) از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه ساخته می شود که داخل آن از خمیر پلی اورتان پر می شود و داخل کوره قرار می گیرد.کرکره برقی فوم دار  بیشتر برای درب پارکینگ و کرکره پنجره استفاده می شود، زیرا بسیار سبک و بی صدا می باشد.

تیغه کرکره برقی فوم دار بسیار سبک و بی صدا بوده و مانند یک عایق خوب در برابر سر و صدا عمل می کند ،به علت فوم داخل تیغه کرکره فوم دار تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی بوده و در رنگهای مختلف موجود می باشد و به نمای ساختمان شما زیبایی و امنیت خاصی می بخشد.

انواع مختلفی از کرکره‌ها وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص می‌باشند. هر کدام از این کرکره‌ها به نوبه خود دارای مزیت‌ها و معایبی هستند. این کرکره‌ها به علت ویژگی‌های به خصوصی که دارند در مکان‌های مختلف کاربرد دارند.

از این مکان‌ها می توان به ویلا، پارکینگ‌، صرافی، بانک و حتی بالکن‌ها اشاره نمود. مواد اولیه به کار رفته در این کرکره‌ها نیز با یک دیگر تفاوت دارند.

به جز بحث مواد اولیه تیغه و موتور به کار رفته در آن‌ها نیز از تفاوت‌های بارز کرکره‌های مختلف است. طبق این تفاوت هایی که وجود دارد، قیمت هر کدام نیز با یک دیگر فرق دارد و آن به خاطر کیفیت محصول است. یکی از انواع کرکره‌ها، کرکره برقی فوم دار می‌باشد که دارای دو تیغه با جنس‌های مختلف است که این تیغه‌ها تمایزکننده آن با دیگر محصولات است.

انواع کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره‌های برقی فوم دار از انواع کرکره‌ها می‌باشد که به علت ویژگی‌های متعدد آن از تقاضای بالایی برخوردار است. این کرکره‌ها از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند. در کنار این وزن پایین می‌توان به استحکام و مقاومت بالای آن‌ها اشاره داشت.

رنگی که در ساخت این کرکره ها به کار می رود از جنس پلی یورتان است. به همین علت مقاومت بالایی را در برابر عوامل مختلفی همچون تابش نور خورشید، سرما، گرما و باران‌های اسیدی از خود نشان می‌دهد. کرکره برقی اتوماتیک به علت کارکرد اتوماتیک ، کارها را راحت تر کرده است.

همچنین در ساخت این نوع کرکره باید مرغوب ترین مواد اولیه به کار رود تا بتواند به مدت چند سال کاربرد داشته باشد. همچنین یکی از اصلی ترین موارد این کرکره تیغه آن است که به دلیل وجود آن، این کرکره محبوبیت بالایی دارد.

مزایای استفاده از انواع کرکره برقی

انواع کرکره برقی ها از مزایای مختلفی برخوردار هستند که در این بخش مورد بررسی قرار می دهیم و از مزایایی که برای انواع کرکره برقی می توان اشاره داشت این است که نسبت به کرکره های قدیمی دارای موتور برقی می باشند که به طور خودکار از طریق ریموت می توان بالا و پایین کرد و همچنین در کنار آن از زیبایی ظاهری و انواع طرح های مختلف نیز برخوردار هستند.

تیغه کرکره برقی فوم دار:

تیغه کرکره برقی فوم دار در جنس مختلف از یک دیگر تولید می‌شوند و با توجه به سفارش کارفرما از آن نوع جنس در ساخت استفاده خواهد شد. جنس این دو تیغه آلومینیوم و گالوانیزه است که هر دوی آن‌ها ویژگی‌های مثبت متعددی دارند. از این ویژگی‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • وزن این تیغه‌ها به مراتب پایین تر است. یعنی سبک وزن هستند. به همین علت می‌توان از موتورهایی استفاده نمود که دارای توان مصرفی پایین تری هستند. در این صورت قیمت محصول نیز پایین تر خواهد شد.
  • به دلیل وزن پایین این تیغه‌ها، خود کرکره برقی فوم دار نیز دارای وزن پایینی خواهند شد. به همین علت در برابر استهلاک موتور مقاومت بالاتری را از خود نشان می‌دهد.
  • به دلیل کاهش یافتن اصطکاک بین ریل راهنما و تیغه، صدای تولید شده توسط کرکره برقی فوم دار به هنگام بالا و یا پایین رفتن کم خواهد شد و یا به نوعی به حداقل نصاب خود می‌رسد.

انوع کرکره برقی

نصب کرکره برقی فوم دار:

پس از خرید کرکره برقی فوم دار نیاز به نصب آن در محل مورد نظر خود داریدو نصب کرکره برقی قوانین خاص خودش را دارد. در صورت عدم نصب درست ،کرکره برقی خریداری شما دچار مشکل خواهد شد. به همین علت باید نصب آن را به افراد حرفه‌ای سپرد تا تمام قوانین لازم و موارد مورد نیاز را به کار برند.

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار:

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار به علت به کار گرفتن این مواد در ساخت تیغه‌های آن، جزو  ارزان ترین کرکره‌های برقی محسوب می‌شود. برای ساخت تیغه‌های این کرکره به صورت دوجداره درون فوم آن ماده‌ای به نام پلی اورتان تزریق می‌شود.

این ماده به کرکره برقی گالوانیزه فوم دار خاصیت عایق بودن می‌دهد که می‌توان از آن در مکان‌ هایی استفاده نمود که خاصیت عایق بودن مطرح است. همچنین برای تشخیص دادن کرکره برقی گالوانیزه فوم دار با سایر کرکره‌ها می‌توان از آهن ربا استفاده نمود.

همچنین از دلایلی که این کرکره از قیمت پایینی برخوردار است، نوع مواد اولیه به کار رفته در آن و همچنین جنس ضخامت پایین و نازک آن است.تیغه‌های کرکره برقی گالوانیزه در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند.

این تیغه‌ها می‌توانند از رنگ ضد خش الکترواستاتیک ساخته شوند. همچنین نسبت به تیغه‌های آلومینیومی از برتری پایین تری برخوردار می باشد. زیرا آلومینیوم به علت سبکی که دارد به کار وزن پایینی را می‌بخشد که این پایین بودن وزن همانطور که گفته شد، نکات مثبت دیگری را نیز به همراه دارد. از جمله وزن سبک کل کرکره و مقاومت بالای آن در برابر استهلاک موتور.

قیمت تیغه کرکره برقی فوم دار:

همانطور که اشاره شد کرکره برقی فوم دار دارای تیغه‌هایی از جنس مختلف می‌باشد. هر کدام از این تیغه‌ها به علت ویژگی‌هایی که دارند، قیمت مختلفی را دارا می‌باشند.

تیغه‌های آلومینیومی به علت کارکردی که دارند از قیمت بالاتری برخوردار است. به عنوان مثال این تیغه باعث کاهش در اتلاف بی رویه انرژی می‌شود. صدای پایین آن نیز از دیگر نکاتی است که به آن اشاره گردید.

فروش کرکره برقی فوم دار:

ایران کرکره با فروش محصولات با کیفیت در زمینه انواع کرکره توانسته است اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اگر قصد خرید کرکره برقی فوم دار را دارید می توانید از ایران کرکره آن را تهیه نمایید.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:17

در این مطلب میخواهیم با دستگاه تامبلر آشنا شویم و علت استفاده از این دستگاه را توضیح دهیم. یکی از مشکلات درست کردن کباب این است که آب گوشت از دست می رود و بافت آن سفت و چروکیده و بی مزه میشود و وزن آن نیز کاهش می یابد، اما دستگاه تامبلر ساخته شده که تمام این مشکلات را حل کند و طعم لذیذ کباب ها و ژامبون های مرغ و گوشت را به ارمغان بیاورد.

دستگاه تامبلر یکی از دستگاه هایی است که در صنایع غذایی برای مرینیت کردن گوشت ها برای تولید سوسیس و کالباس و ژامبون یا جوجه کباب به کار برده میشود. پارو هایی که در مخزن گردان دار این دستگاه نصب شده است به آرامی گوشت را ماساژ داده و باعث میشوند سس و مواد طعم دار کننده ی گوشت ها به خوبی و به صورت یکنواخت به خورد آن ها برود.

دستگاه تامبلر

نحوه ی کار دستگاه تامبلر

دستگاه تامبلر که یک دستگاه استوانه ای شکل است، ادویه ها و سس های مخصوص مزه دار کردن قطعات کوچک مرغ و گوشت را با حرکت های دورانی درست مانند ماشین لباسشویی با هم ترکیب میکند و اینگونه قطعات گوشت مزه دار می شوند. چرخش و خلایی که توسط این دستگاه در زاویه مناسب و با تعداد دور های مشخص ایجاد میشود باعث میشود در مدت کوتاهی در حدود 45 دقیقه مواد به داخل بافت گوشت نفوذ کنند.

دستگاه تامبلر

کاربرد دستگاه تامبلر

از دستگاه تامبلر برای عمل آوردن گوشت سفید و قرمز استفاده میشود. این دستگاه با مخزن گردان دار و خنک کننده و وکیوم باعث میشود که بافت گوشت آبدار و ترد شود. دستگاه تامبلر را میتوان برای مزه دار کردن گوشت نیز استفاده کرد. به طور مثال برای مزه دار کردن قطعات جوجه کباب میتوان ادویه ها و سس دلخواه را به مرغ اضافه کرد و دستگاه با حرکت دورانی باعث مزه دار شدن مرغ ها میشود.

به چند دلیل از این دستگاه در صنایع غذایی و فرآورده های گوشتی استفاده میشود: تامبلر به خاطر سیستم خنک کننده ی مخزن گردان آن باعث میشود که گوشت ها به خوبی سس و ادویه ها را به خود جذب کنند.

این چرخش و سرمای مخزن باعث میشود گوشت ها لطیف و آبدار باشند و در هنگام مصرف از طعم منحصر به فرد آن لذت ببرید.

این دستگاه در کوتاه ترین زمان میتواند حجم زیادی از گوشت را مزه دار کند.

همچنین وزن گوشت های مزه دار شده افزایش می یابد.

اگر دستگاه تامبلر بدون سیستم خنک کننده باشد دستگاه حین کار گرم میشود و باعث میشود که گوشت های درون دستگاه نیز گرما ببینند و در صورت نگهداری برای استفاده در ساخت سوسیس و کالباس گوشت فاسد میشود و آب می اندازد پس سیستم خنک کننده برای مخزن دستگاه تامبلر ضروری است.

دستگاه تامبلر

مشخصات دستگاه تامبلر

دستگاه تامبلر با ظرفیت 800 تا 2000 لیتر تولید میشوند.

نوع پیشرفته ی این دستگاه ها دارای صفحه نمایش لمسی است که میتوان عملکرد دستگاه را از این روش کنترل کرد و تنظیمات لازم را روی آن اعمال کرد.

بعضی از این دستگاه ها با سیستم پیشرفته میتوانند گوشت های منجمد را نیز یخ زدایی کنند.

مخزن گردان دار دستگاه تامبلر دارای سیستم برودتی مجهز می باشد که میتواند دمای درون محفظه را تا منفی 5 درجه سانتی گراد سرد نگه دارد.

این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ ساخته میشود و بسیار مقاوم است.

موتور و گیربکس دستگاه تامبلر برای حرکت دادن مخزن استوانه ای با قدرت 1.5 اسب بخار می باشد.

البته باید بگوییم که دستگاه تامبلر با دستگاه مرینیتور متفاوت است. در ادامه به بعضی از تفاوت های آن ها اشاره میکنیم:

دستگاه مرینیتور بر خلاف دستگاه تامبلر فاقد سیستم خنک کننده مخزن است.

شدت وکیوم کردن دستگاه تامبلر کمی بیشتر از دستگاه مرینیتور است و این دستگاه عمل وکیوم را از ابتدای پروسه ی تولید گوشت های مزه دار تا اخر کار ادامه میدهد اما دستگاه مرینیتور از همان اول کار وکیوم کردن را آغاز میکند و زمانی که مخزن شروع به چرخیدن در زاویه مناسب میکند، وکیوم کردن نیز متوقف میشود.

میزان افزایش وزن گوشت ها توسط دستگاه تامبلر 20 درصد است و در دستگاه مرینیتور حدودا 12 درصد است. به همین دلیل است که توصیه میشود گوشت های مزه دار شده توسط دستگاه مرینیتور را برای سیخ زدن انتخاب کنید زیرا افزایش وزن زیاد گوشت ها هنگام پختن روی آتش چندان خوشایند نیست.

خرید این دستگاه ها

قبل از خرید هر دستگاه برای تکمیل کردن خط تولید صنایع غذایی باید اطلاعات کافی در مورد نحوه ی کار، انواع مختلف، اندازه، قیمت و شرکت تولید کننده ی ان دستگاه به دست آورد زیرا بدون این اطلاعات هنگام خرید دستگاه دچار سر در گمی میشوید. ما به شما توصیه میکنیم قبل از خریدن دستگاه های تولید صنایع غذایی از افرادی که در این زمینه آگاهی دارند مشورت کنید. شرکت های تولید کننده ی ماشین آلات صنایع غذایی در ایران همه ی دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید مواد غذایی را میسازند و عرضه میکنند.

ماشین آلات ساخته شده توسط این شرکت ها طبق استاندارد های روز دنیا هستند و میتوانند با دستگاه های خارجی وارد رقابت شوند. یکی از همین شرکت ها که در زمینه عرضه و ساخت ماشین آلات تولید محصولات غذایی سال هاست فعالیت میکند و عرصه را برای حضور محصولات خارجی تنگ کرده است، شرکت EFPROMM ( اف پرام) می باشد. کارکنان این شرکت در زمینه تولید و عرضه این محصولات دانش و تجربه ی کافی دارند.

این شرکت تولید کننده ی همه ی ماشین آلات تولید کننده ی مواد غذایی است و شما میتوانید برای راه اندازی خط تولید محصولات غذایی از دستگاه های این شرکت خریداری کنید و از قیمت همه ی محصولات نیز مطلع شوید. دستگاه تامبلر یکی از نمونه دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت است که در ابعاد و اندازه های مختلف توسط این شرکت تولید میشود.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:10

استفاده از مواد غذایی سالم همواره دغدغه ی مهمی بوده است. زیرا مهم است که بدانیم مواد غذایی که مصرف میکنیم چگونه تولید به دست مشتری می رسند؟به این منظور لازم است که با دستگاه بسته بندی سوسیس آشنا شویم.

سوسیس و کالباس جزو آن دسته مواد غذایی هستند که به سرعت برای استفاده آماده میشوند و با وجود این فست فود ها دیگر نیازی به ساعت ها زمان برای آشپزی نیست.

امروزه ریتم زندگی آنقدر تند شده که دیگر وقتی برای آشپزی نمی ماند و ما ناگریز هستیم از مواد غذایی آماده و نیمه آماده استفاده کنیم. سوسیس نیز از همین مواد خوراکی است. باید گفت سوسیس های خانگی که با گوشت های با کیفیت و ادویه های مرغوب تولید میشوند، نسبت به سوسیس هایی که در کارخانه ها آماده میشوند سالم تر و خوشمزه تر هستند.

بعضی از کارخانه های تولید کننده ی سوسیس و کالباس با تقلب هایی که در ساخت خمیر این محصولات انجام میدهند موجب به خطر افتادن سلامتی شما میشوند. پس توصیه ما به شما مصرف حداقلی فست فود هاست؛ اما اگر به استفاده از این مواد غذایی علاقمند هستید بهتر است از کارخانه های معتبر آن را تهیه کنید و به مهر استاندارد روی بسته بندی توجه کنید.

تهیه خانگی سوسیس و کالباس نیز بسیار راحت و سالم است که توصیه میکنیم برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید. خواهید دید که کیفیت محصولات خانگی همیشه برتر از محصولات اماده و کارخانه ای است.

"<yoastmark

دستگاه های مورد استفاده برای تولید سوسیس

برای تولید سوسیس به دستگاه های مختلفی نیاز است که هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند و نبود هر کدام از این دستگاه ها مختل کننده ی خط تولید سوسیس است.

گیوتین: برای تولید فراورده های گوشتی، گوشت ها را به ابعاد بزرگ برش زده و به صورت منجمد مورد استفاده قرار میدهند. گیوتین برای استخوان گیری و قطعه قطعه کردن همین گوشت های منجمد به کار برده میشود.

گیوتین تیغه های عمودی بسیار تیز، ضد زنگ و مقاومی دارد که گوشت ها را برش میزنند و جلوی افت خونابه را میگیرند تا امکان تهیه گوشت چرخ کرده با دمای پایین فراهم شود پس از برش گوشت های منجمد توسط گیوتین، گوشت ها آماده ی چرخ کردن میشوند. انواع گیوتین در برش گوشت های سرد تر و فاصله بین تیغه ها با هم متفاوتند و ظرفیت هر کدام را مشخص میکند. البته استفاده از اره برقی برای برش گوشت ها نیز عملکردی مشابه گیوتین دارد.

چرخ گوشت: گوشت های بدون استخوان برای چرخ شدن وارد چرخ گوشت میشوند. کیفیت دستگاه چرخ گوشت در روند تهیه خمیر سوسیس بسیار پر اهمیت است زیرا اگر چرخ گوشت کارایی لازم را نداشته باشد کل روند تولید محصول غذایی زیر سوال می رود. توجه کنید که انتخاب چرخ گوشت باید مطابق با نیاز و حجم تولیدی خط تولیدتان باشد در غیر این صورت نتیجه لازم را به دست نمی آورید.

دستگاه جدا ساز: اگر استخوان ها یا ضایعات گوشت از مرحله ی چرخ کردن گوشت به جا مانده باشد این دستگاه آن ها را جدا میکند. به همین دلیل است که گوشت های چرخ کرده را مستقیما به خط تولید نمی فرستند.

دستگاه میکسر: وظیفه ی این دستگاه ترکیب گوشت با سایر مواد و ادویه های لازم برای تهیه ی سوسیس است. پس از ترکیب شدن این مواد خمیر یک دستی حاصل میشود که برای مرحله بعد به دستگاه بسته بندی فرستاده می شود.

 

دستگاه بسته بندی سوسیس

از مهم ترین قسمت های تولید سوسیس، استفاده از دستگاه  با کیفیت و مدرن است. این دستگاه  وظیفه ی انتقال خمیر را به نایلون های مخصوص بسته بندی بر عهده دارد. این دستگاه  یک یا دو محفظه دارد که به سیستم خروجی وصل است و همزمان با انتقال مواد به نایلون ها، درون انها خلا ایجاد میکند تا بسته بندی سوسیس ها بدون حباب باشد.

دستگاه کاتر: روی دستگاه بسته بندی سوسیس یک کاتر نیز تعبیه میشود که وظیفه ی برش سوسیس ها را بر عهده دارد.

دستگاه بسته بندی خانگی سوسیس

یکی از مهم ترین دستگاه های خط تولید سوسیس دستگاه آن است. بسته بندی اصولی و استاندارد تضمین کننده ی کیفیت و سلامت مواد غذایی است. دستگاه بسته بندی سوسیس در ابعاد کوچک و خانگی به روش وکیوم، بسیار کاربردی است. روش کار این دستگاه به این صورت است که با تخلیه ی همه ی هوای درون بسته بندی سوسیس به ماندگار تر شدن آن تا 12 برابر حالت معمولی کمک میکند. اکسیژن یکی از عناصر مورد نیاز برای بقای میکروب ها و باکتری هاست و با خارج شدن همه ی هوای درون بسته، فساد ماده غذایی به تعویق میفتد. دستگاه بسته بندی سوسیس به روش خانگی به این صورت عمل میکند: با قرار دادن لبه های بسته بندی روی دستگاه همزمان با تخلیه هوا، عمل دوخت نیز انجام میشود. این دستگاه کوچک را میتوان حمل کرد و در فروشگاه های کوچک و منازل از آن استفاده کرد.

کاربرد دستگاه های بسته بندی

یکی از مهم ترین دستگاه های خط تولید سوسیس دستگاه بسته بندی آن است. بسته بندی اصولی و استاندارد تضمین کننده ی کیفیت و سلامت مواد غذایی است.این  دستگاه در ابعاد کوچک و خانگی به روش وکیوم، بسیار کاربردی است.

روش کار به این صورت است که با تخلیه ی همه ی هوای درون بسته بندی سوسیس به ماندگار تر شدن آن تا 12 برابر حالت معمولی کمک میکند. اکسیژن یکی از عناصر مورد نیاز برای بقای میکروب ها و باکتری هاست و با خارج شدن همه ی هوای درون بسته، فساد ماده غذایی به تعویق میفتد.

بسته بندی سوسیس به روش خانگی به این صورت عمل میکند: با قرار دادن لبه های بسته بندی روی دستگاه همزمان با تخلیه هوا، عمل دوخت نیز انجام میشود. این دستگاه کوچک را میتوان حمل کرد و در فروشگاه های کوچک و منازل از آن استفاده کرد.

قیمت دستگاه های بسته بندی

قیمت دستگاه بسته بندی سوسیس در ابعاد کوچک و خانگی با صنعتی متفاوت است. دستگاه  های بسته بندی صنعتی به خاطر تجهیزات و امکانات بیشتر، ابعاد بزرگتر و ظرفیت بالاتر، قیمت بیشتری نسبت به مدل خانگی دارد. دستگاه های بسته بندی کوچک در منزل و یا فروشگاه های کوچک که برای بسته بندی حدودا 30 عدد سوسیس کاربرد دارد.

برای اطلاع از قیمت انواع این دستگاه ها، چه خانگی و چه صنعتی،به شرکت EFPROMM (اف پرام) مراجعه کنید. این شرکت تولید کننده ی همه ی ماشین آلات تولید کننده ی مواد غذایی اعم از: خط تولید سوسیس و کالباس، دستگاه بسته بندی سوسیس و کالباس، چرخ گوشت، همزن، تقسیم کننده های محصولات آردی، پر کن ها و … هستند.

کارشناسان این مجموعه با مشاوره های درست در ایجاد کسب و کار های خانگی سا در مقیاس بزرگتر به شما کمک میکنند و نصب ماشین آلات را نیز بر عهده میگیرند.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 23:08

معرفی انواع کانکس و قیمت آن­ها

کانکس­ها معمولاً به صورت تیپ و سفارشی تولید شده و به بازار عرضه می­شوند. در تعیین قیمت کانکس عوامل مختلفی نظیر ابعاد، امکانات و همچنین نوع مصالحی که در ساخت کانکس استفاده شده است، نقش مهمی دارند.

به همین دلیل نمی‌توان بدون در نظر گرفتن امکانات و طرح کانکس­های اختصاصی و سفارشی آن­ها را قیمت­گذاری کرد. در ادامه به معرفی انواع کانکس، مشخصات فنی و قیمت آن­ها خواهیم پرداخت.

 

1ابعاد و قیمت کانکس­های کارگاهی

 

  • کانکس کارگاهی سبک با ابعاد متر، قیمت: 9100000
  • کانکس کارگاهی سبک با ابعاد متر، قیمت: 11280000
  • کانکس کارگاهی سبک با ابعاد متر، قیمت:  16800000
  • کانکس کارگاهی سبک با ابعاد متر، قیمت: 23720000

قیمت انواع کانکس

قیمت تقریبی انواع مختلف کانکس‌ها به همراه کاربرد آن‌ها به شرح زیر است:

قیمت کانکسهای کارگاهی ساده

کانکس کارگاهی از پرکاربرد­ترین سازه­ های از پیش ساخته شده محسوب می­شود. از این کانکس­ها در کارگاه­ های اداری و ساختمانی و همچنین دفاتر اداری موقت، برای اسکان دادن کارگران و کارمندان مورد استفاده می­شود. آن‌ها از امکانات متنوعی به صورت سالنی برخوردار هستند.

از قیمت مقرون به صرفه­ تری نیز نسبت به دیگر سازه­ های از پیش ساخته شده برخوردار هستند. این کانکس‌ها به دو صورت تیپ سبک و سنگین برای استفاده در کارگاه ­های کوتاه مدت و بلند مدت تولید و ساخته می‌شوند

ابعاد و قیمت این کانکس­ها به شرح زیر است:

  • کانکس کارگاهی سبک با ابعاد متر، قیمت: 9100000
  • کانکس کارگاهی سبک با ابعاد متر، قیمت: 11280000
  • کانکس کارگاهی سبک با ابعاد متر، قیمت:  16800000
  • کانکس کارگاهی سبک با ابعاد متر، قیمت: 23720000

قیمت کانکسهای سنگین کارگاهی

کانکس سنگین کارگاهی از ظاهری ساده و کاربردی برخوردار است. اما نسبت به نوع کانکس کارگاهی سبک، از مقاومت، کیفیت مصالح اولیه و همچنین طول عمر ۱۰ ساله برخوردار است. از این نوع کانکس در پروژه ­های بلند مدت و یا به عنوان ساختمان سرایداری و نگهبانی استفاده می­شود.

قیمت و ابعاد کانکس سنگین کارگاهی به شرح زیر است:

  • کانکس سنگین کارگاهی با ابعاد متر، قیمت: 16650000 تومان
  • کانکس سنگین کارگاهی با ابعاد متر، قیمت: 22650000
  • کانکس سنگین کارگاهی با ابعاد متر، قیمت:27500000
  • کانکس سنگین کارگاهی با ابعاد متر، قیمت: 41640000

قیمت کانکس - vilaconexe.ir

قیمت کانکس ساندویچی پانل

کانکس ساندویچی پانلی که با نام کانکس ماموتی و یخچالی نیز شناخته می­شود بیشتر در کارگاه ­های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.  بدنه این کانکس کاملاً شبیه به یخچال طراحی شده است و در جداره‌های آن نیز فوم پلی آورتان قرار داده شده است. به همین دلیل از این کانکس بیشتر در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم استفاده می­شود. نسبت به کانکس کارگاهی از قیمت بالاتر و طول عمر بیشتری نیز برخوردار هستند.

قیمت این کانکس نیز به شرح زیر است:

  • کانکس پانلی با ابعاد متر، قیمت: 26850000
  • کانکس پانلی با ابعاد متر، قیمت: 39250000
  • کانکس پانلی با ابعاد متر، قیمت: 49400000
  • کانکس پانلی با ابعاد متر، قیمت: 78200000

 

قیمت کانکس سایدینگ

کانکس سایدینگ یکی از بهترین کانکس­هایی است که تولید و در بازار عرضه می­شود. این نوع کانکس علاوه بر مقاومت، دوام و کارایی منحصر به فرد از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. از این سازه بیشتر به عنوان کلبه مسکونی در دفاتر اداری و سازه­ های خانه باغی بهره گرفته می­شود.

به صورت کلی از مزایای این کانکس نسبت به سایر کانکس­ها می­توان به زیبایی، دوام، برخورداری از دو لایه عایق بندی و همچنین ارتفاع بلندتر سقف آن اشاره کرد.

کانکس سایدینگ به شرح زیر قیمت­گذاری می­شود:

  • کانکس سایدینگ با کاربری نگهبانی در ابعاد 2*2 متر ، قیمت: 13850000
  • کانکس سایدینک با ابعاد 3*2 متر، قیمت: 17400000
  • کانکس سایدینگ با ابعاد متر، قیمت: 25600000
  • کانکس سایدینگ با ابعاد متر، قیمت: 32300000
  • کانکس سایدینگ با ابعاد متر، قیمت: 63400000

قیمت کانکس ویلایی

کانکس­های ویلایی یکی از محبوب­ترین نوع سازه ­های از پیش ساخته شده به شمار می­آیند که از آن به عنوان ویلا در باغ­ها استفاده می­شود. مساحت این کانکس­ها از ۳۰ متر تا ۲۰۰ مترمربع متغیر است و دارای حمام، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و آشپزخانه هستند. قیمت آن­ها نیز بر اساس مترمربع ، کیفیت و امکانات داخلی از 1700000 تا 2600000 محاسبه می­شوند.

قیمت کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی و حراستی به سازه­ های از پیش ساخته شده در ابعاد کوچک گفته می­شود که از آن­ها در قسمت ورودی شرکت­ها، پارکینگ و در بعضی مواقع ورودی محله­ ها استفاده می­شود.

از انواع این کانکس­ها می­توان موارد زیر را نام برد:

  • کانکس نگهبانی کارگاهی سبک: ارزان­ترین کانکس نگهبانی به شمار می­آید که از آن در ساختمان­های عمرانی و ساختمانی استفاده می­شود.
  • کانکس نگهبانی کارگاهی سنگین: این کانکس­ها از دوام بالایی برخوردارند و معمولاً به صورت مادام العمر استفاده می­شوند.
  • کانکس نگهبانی کامپوزیتی: این سازه از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار است. معمولاً در شرکت­ها و سازمان­هایی که زیبایی مجموعه برای آن­ها اهمیت بالایی دارد استفاده می­شود.
  • کانکس نگهبانی لوکس: نسبت به نوع قبلی زیباتر است. بدنه خارجی آن به وسیله چوب ترمو و نورپردازی­های جذاب، مجلل شده است. از آن­ها بیشتر در ورودی هتل­ها، مجتمع­های مسکونی و نمایشگاه­ ها استفاده می­شود.
  • کانکس نگهبانی فانتزی: این کانکس کامپوزیتی دارای طرح و رنگ فانتزی است و هر چهار طرف آن به شکل منحنی است. از این کانکس در شرکت­ها، اداره ­ها، سفارتخانه­ ها و اماکن ورزشی استفاده می­شود.
ارزان­ترین قیمت کانکس

افرادی که به دنبال خرید کانکس با قیمت ارزان هستند می‌توانند به سراغ مدل‌های معرفی شده در زیر بروند:

  • کانکس اتاق 6 متری

این کانکس از یک اتاق کوچک، با طول و عرض 3*2، دو عدد پنجره، درب تک جداره آلومینیومی، سیستم برق­کشی کامل و عمر مفید 5 ساله برخوردار است. قیمت این کانکس 8250000 تومان است. این محصول را می­توان در تیپ­های دیگری نیز تهیه کرد که دارای ویژگی­های بیشتر و قیمت بالاتری هستند.

  • کانکس سالنی 15 متری

این محصول دارای یک اتاق  متری همراه با یک سالن، دو عدد پنجره برای نورگیری بهتر و یک درب است. این کیوسک در دو تیپ و درجه کیفی a و b به بازار عرضه می­شود. دو تیپ مختلف این محصول از ظاهر یکسان و مقاومت مصالح متفاوت برخوردار هستند. طول عمر مفید درجه کیفی a به صورت تقریبی 15 سال و درجه کیفی b 5 سال تخمین زده شده است. قیمت کانکسهای سالنی نوع a 19900000 و نوع b 14500000 تومان در نظر گرفته شده است.

  • کانکس نگهبانی ارزان

یکی از ارزان­ترین کانکس­های موجود کانکس نگهبانی است. از ویژگی­های آن می­توان به اتاق 2*2، برخورداری از سه پنجره و یک درب اشاره کرد. این محصول که بیشترین استفاده را در شهرک­های صنعتی، پارکینگ­ها و کارگاه­ های ساختمانی دارد، با قیمت 7500000 به فروش می­رسد. طول عمر مفید آن نیز 3 تا 5 سال است.

  • کانکس مسکونی ارزان

یکی از کاربردهای بسیار مهم کانکسها در بخش مسکونی و ویلایی است.  کانکس‌های  مسکونی در دو نوع لوکس و ساده موجود هستند. کانکس مسکونی ساده قیمت کمتری نسبت به مدل لوکس دارد و از آن می‌توان به عنوان خانه باغ و یا حتی کانکس سرایداری استفاده کرد. قیمت کانکس‌های ساده از 1/700/000 تومان شروع می‌شود.

 

خرید کانکس سرویس بهداشتی

کانکس­های سرویس بهداشتی به صورت تک چشمه، چند چشمه و سیار در بازار موجود هستند که مشخصات فنی آن‌ها به شرح زیر است:

کانکس تک چشمه: یک کیوسک کوچک است که از یک چشمه توالت و حمام برخوردار است.کیوسک­هایی با ابعاد بزرگ­تر معمولاً از سرویس بهداشتی مشترک برخوردار هستند.

کانکس­ سرویس بهداشتی چند چشمه: تاسیسات مربوط به لوله‌کشی و فاضلاب این کانکس­ها در یک قسمت متمرکز شده است. به همین دلیل هزینه ­های مربوط به تعمیر و نگهداری آن­ها پایین است. این سرویس‌های بهداشتی­ها را می­توان به صورت دو چشمه، چهار چشمه تا 10 و 12 چشمه در محل نصب کرد.

کانکس سرویس بهداشتی سیار: کانکس سیار در مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به جابجایی کانکس در بازه‌های زمانی کوتاه باشد. این کانکس­ها دارای یک مخزن آب و تخلیه فاضلاب هستند که باید در زمان مشخص تخلیه شود.

هنگام خرید کانکس سرویس بهداشتی توجه به مشخصات فنی و امکانات آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. از طرف دیگر هنگام خرید باید به این نکته توجه داشت که مواد تشکیل دهنده کانکس مرغوب بوده و تمامی استانداردهای لازم در آن رعایت شده باشد.

خرید و فروش کانکس دست دوم

کانکس‌ها نیز از جمله وسایلی به شمار می­آیند که افراد بعد از یک دوره استفاده، می‌توانند آن­ها را به صورت دست دوم به فروش برسانند. البته در بعضی موارد ممکن است که نیاز باشد برخی از قطعات آن  بازسازی و یا رنگ­آمیزی شود.

در هنگام خرید و فروش کانکس باید به موارد زیر توجه داشت:

  • در هنگام فروش کانکس تمامی هزینه­ های جانبی نظیر هماهنگی جرثقیل و وسایل مربوط به حمل و نقل سازه مربوط به خریدار است.
  • کانکس­های ویلایی نیز همانند سایر کانکس­ها به صورت دست دوم به فروش می­رسند. با این تفاوت که تعداد آن­ها به دلیل شخصی بودن کانکس، بسیار محدود و کم است. زیرا معمولاً آن­ها برای مدت زمان طولانی در باغ­ها مورد استفاده قرار می­گیرند و صاحبان آن­ها همانند پیمانکاران یا شرکت­های عمرانی بعد از پایان یافتن پروژه، کانکس را به فروش نمی­رسانند.
  • قیمت کانکسهای دست دوم به صورت معمول در صورتی که هیچ گونه نقص فنی نداشته باشد باید 30 تا 40 درصد پایین­تر به فروش برسد. البته در مورد کانکسها کارگاهی ۲۰ تا ۲۵ درصد و در مورد کانکس­های اختصاصی تا ۵۰ درصد کاهش قیمت وجود دارد.

ویلاکانکس یکی از مجموعه­های برتر در زمینه طراحی و تولید انواع کانکس است.

راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف...
ما را در سایت راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Assistant Buyer assistantbuyer بازدید : 93 تاريخ : جمعه 18 مهر 1399 ساعت: 2:22